אמיר חונגה מונה למנכ"ל בלאט לפידות

חונגה מביא עימו לתפקיד למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום ההיי-טק וה-IT ● בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל חדשנות בנס טכנולוגיות, ולפני כן היה מנמ"ר באלדין

אמיר חונגה, מנכ"ל בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד. צילום: יח"צ

אמיר חונגה (44) מונה לתפקיד מנכ"ל בלאט לפידות, מקבוצת AllCloud. בלאט לפידות עוסקת בייעוץ ויישום פתרונות של Salesforce העולמית והיא מהווה שותף פלטינום של Salesforce.

חונגה מביא עימו לתפקיד ניסיון רב בתחום ההיי-טק וה-IT. הוא בעל למעלה מ-20 שנות ניסיון בהן שימש בתפקידי מנמ"ר וסמנכ"ל חדשנות בארגונים. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל חדשנות בנס טכנולוגיות, ולפני כן היה מנמ"ר באלדין (Aladdin).

בלאט לפידות נרכשה לפני כחצי שנה על ידי קבוצת AllCloud. היא שותפת הפלטיניום הראשונה של Salesforce בישראל, והיא מספקת שירותי ייעוץ ויישום פתרונות לענקית מחשוב הענן. החברה ביצעה עד היום יותר מ-1,000 פרויקטים בארץ ובחו"ל, ומעסיקה יותר מ-50 עובדים. בין לקוחותיה נמנים: צים, שטראוס, אמדוקס (Amdocs), סודה סטרים, NICE, ריטליקס, אודיוקודס, צ'ק פוינט, סרגון, אקס ליבריס, אוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת תל אביב ועוד.

קבוצת AllCloud מספקת פתרונות ענן מקצה לקצה ונמצאת בצמיחה עקב פעילויות של חברות שרכשה, לצד ייזום והקמה של פעילויות נוספות בתחום. לצד בלאט לפידות פועלת ב-AllCloud גם Emind, שמספקת תשתיות IT ושירותים מקצועיים בענן של אמזון (Amazon), גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft) וכן פעילות לשיווק ויישום פתרון ה-ERP פריוריטי בענן.

לדברי יוסי פרנקל, נשיא AllCloud, "אני מכיר את אמיר שנים רבות ומעריך מאוד את יכולותיו בתחום הניהול העסקי לצד הבנה טכנולוגית מעמיקה. אמיר יסייע לשמר את מעמדה המוביל של בלאט לפידות בתחום Salesforce בשוק הישראלי, ולהצעיד את החברה קדימה בעידן מאתגר שבו תחום הענן ממשיך לגדול ולהתפתח לתחומים חדשים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שמכיר טוב

    קשקוש, ממש אבל ממש לא מתאים . כמי שמכיר היטב את בלאט ואת SF, לתפקיד הזה נדרש תותח מכירות אמיתי בכל רמ"ח אבריו. חונגה אולי טוב בלפנטז תיאוריות בנס או ליישם חצי פרויקט אי אר פי באלדין אבל לא להוביל חברה שבה נדרשות יכולות מכירה משובחות.

  2. אחד שמכיר

    מלךךךךךךך מקצוען עם חזון !! אין לי ספק שבלאט יהיו במקום אחר עוד שנתיים. יישר כוח

אירועים קרובים