באה לבקר במאורת הנמר: מאיה הופמן-לוי, מנכ"לית מרכז הפיתוח של EMC בבאר שבע

16/09/2015 17:07
מאיה הופמן-לוי, מנהלת מרכז המו"פ של EMC בבאר שבע. צילום: פלי הנמר

קצת לפני השנה החדשה התארחה במאורת הנמר מאיה הופמן-לוי, מנכ"לית מרכז הפיתוח של EMC בבאר שבע.

הופמן-לוי היא אחת השגרירות הבולטות ביותר של פארק ההיי-טק בבירת הנגב. מדי חודש היא מארחת עשרות מבקרים, שמגיעים להתרשם ולראות במו עיניהם כיצד מתגשם החזון של קריית היי-טק משגשגת וצומחת בעיר. לאחר שאירחה שגרירים וראשי ממשלות, משלחות משקיעים ועיתונאים מרחבי העולם, כמו גם בני נוער וסטודנטים, היא הגיעה לפגישה במאורה. הופמן-לוי ניהלה איתי שיחת ידידים על ראשית ימי הקיבוץ, על חתולים גדולים במיוחד וכמובן שעל ההיי-טק הישראלי בכלל ובבאר שבע בפרט.

יצוין שהופמן-לוי הייתה אחת מארבעת העובדים הראשונים של EMC בבאר שבע, כשבמקום בו ניצב כיום פארק ההיי-טק היו בעיקר חול וגמלים. היא החלה את דרכה בחברה כמנהלת משאבי האנוש של מרכז הפיתוח בבירת הנגב, עוד כשהוקם בבניין משרדים במרכז העיר לפני ארבע שנים. EMC הייתה החברה הראשונה שקיבלה החלטה, בהובלתה של ד"ר ארנה ברי, לתת אמון ולהשקיע משאבים בהקמת מרכז פיתוח בפארק, שאז עוד היה בחזקת תוכנית על הנייר.

מאז, הלך פארק ההיי-טק בבאר שבע והתפתח. עשרות חברות וקרנות הון-סיכון הצטרפו אליו. כיום מנהלות החברות בפארק קשרים מגוונים ויוצרות אקו-סיסטם ייחודי, שמבוסס על שיתופי פעולה בין חברות וארגונים מהתעשייה, האקדמיה וממוסדות ממשלה, צבא וביטחון. המעבר לנגב של יחידות התקשוב ועיר הבה"דים של צה"ל מהווה אף הוא מרכיב בעל חשיבות עבור החברות באקו-סיסטם הדרומי.

באה לבקר במאורת הנמר: מאיה הופמן-לוי, מנכ"לית מרכז הפיתוח של EMC בבאר שבע

באה לבקר במאורת הנמר: מאיה הופמן-לוי, מנכ"לית מרכז הפיתוח של EMC בבאר שבע

ב-2013 מונתה הופמן-לוי למנהלת מרכז הפיתוח של EMC בבאר שבע וכיום, בתוך תקופה קצרה יחסית, מועסקים בו כ-140 עובדים ממיטב היחידות העסקיות של החברה בעולם. בין הפעילויות של EMC שמנוהלות בעיר ניתן לציין את קבוצת פתרונות הסייבר, בניהולו של ד"ר יניב הראל, וקבוצת מדעני המידע (Data Scientists).

"במרכז הפיתוח של EMC בבאר שבע יש אווירה מיוחדת", סיפרה לי הופמן-לוי. "רוב העובדים מתגוררים באזור ויש ביניהם אווירה משפחתית". היא ציינה כי חשוב לה להקפיד על נוהל שכבר הפך למסורת בחברה, שבמסגרתו מתכנסים העובדים מדי יום ראשון בבוקר ומציינים את האירועים הבולטים ביותר של השבוע – מבחינה מקצועית וגם בחייהם האישיים.

לקראת סיום תיארה הופמן-לוי בפניי את החזון שלה לשנים הבאות: "אנחנו מגייסים עובדים חדשים כל הזמן, ובכוונתנו להמשיך בכך גם בעתיד. מדובר בעובדים מנוסים ומומחים, ויש לנו גם הרבה הזדמנויות לבוגרים צעירים ולסטודנטים. אף בשנים הבאות נשמור על הרף הגבוה שהצבנו לעצמנו בתחום האיכות והחדשנות".

היא ציינה כי "עובדי המרכז בבאר שבע זוכים להכרה ולהערכה רבה מצד הנהלת EMC העולמית. בשנים האחרונות זכו חלק מהם בפרסים חשובים בתחרויות החדשנות שעורכת החברה בין עשרות אלפי העובדים שלה בכל העולם. כמו כן, נמשיך לטפח טכנולוגיה ואקו-סיסטם, לבצע שיתופי פעולה חוצי מגזרים ולקחת חלק בקידום תעשיית ההיי-טק בנגב ובישראל בכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים