ד"ר אסף אברהמי, מנכ"ל YIT, פורש מתפקידו

הוא עוזב את זרוע טכנולוגיות המידע של ידיעות אחרונות אחרי 14 שנים בקבוצה, ועובר לנהל את חברת פיימקס מקבוצת Omninet

פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת. צילום: קובי קנטור ז"ל

ד"ר אסף אברהמי, מנכ"ל ידיעות טכנולוגיות מידע (YIT) והממונה על מערך התפעול והייצור של קבוצת ידיעות אחרונות, פורש מתפקידו לאחר 14 שנים בקבוצה. יצוין כי טרם מונה לו מחליף.

הוא צפוי להשתלב בתפקיד בכיר בקבוצת Omninet, זרוע ההשקעות של משפחת נזריאן וניל קדישא מלוס אנג'לס, מהמייסדים של קוואלקום (Quallcom). בתפקידו החדש ינהל ד"ר אברהמי את פיימקס, המספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחומי המובייל והרשתות החברתיות לתעשיית הלוטו העולמית. מרכז הפיתוח של החברה נמצא בישראל והיא פעילה באירופה ובארצות הברית.

ד"ר אברהמי הוא קצין במיל' בחיל הים, בעל תואר שלישי בהנדסת תעשייה וניהול מטעם הטכניון וחבר סגל אורח בפקולטה זו. הוא החל את דרכו בקבוצת ידיעות אחרונות ב-2001. תפקידו הראשון בקבוצה היה מנהל פרויקט ההקמה של הדפוס הצפוני שלה בפארק תעשיות בר לב, שממוקם בסמוך לצומת אחיהוד. בתום ההקמה הוא מונה למנכ"ל דפוס ידיעות תקשורת. במסגרת זו פיתח את עסקי הדפוס החיצוניים של החברה, תוך מתן שירות לעשרות לקוחות חיצוניים.

הוא מונה למנכ"ל YIT, חברת הטכנולוגיה ומערכות המידע של הקבוצה, ב-2008. תחת ניהולו הגדילה החברה את נפח פעילות הפיתוח והפכה לזרוע המבצעת של קבוצת ידיעות אחרונות בפעילויות הדיגיטל, המובייל והאפליקציות שלה. בשנים האחרונות היא אף הפכה לספק דיגיטל בשוק וניהלה פרויקטים דיגיטליים. כמו כן, בתקופת כהונתו יזם והקים ד"ר אברהמי את e-ברית, מיזם הספרים הדיגיטליים של קבוצת ידיעות אחרונות.

בתחילת 2014 הורחבה האחריות של ד"ר אברהמי לתחומי הייצור והתפעול בקבוצת ידיעות אחרונות, ולניהולו נוספו שני בתי הדפוס בראשון לציון ובפארק בר לב, המרכזים הגרפיים ומערך ההדפסה המסחרית. בנוסף, הוא היה שותף בפרויקט תכנון ובניית בית ידיעות אחרונות החדש בראשון לציון ובהטמעת השינויים הארגוניים שבוצעו בקבוצה עקב המציאות המשתנה בשוק העיתונות.

ד"ר אברהמי אמר כי "קבוצת ידיעות אחרונות היא ארגון מרתק, שפועל בסביבה משתנה. הייתה לי ההזדמנות להיות חלק מקבוצת עובדים ומנהלים איכותית שהביאה להובלת הארגון בשוק המדיה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים