באו לבקר במאורת הנמר: מריו לפיד, שותף והאחראי על הפיתוח העסקי הבינלאומי במבקיעים פתרונות תוכנה, ויוסי שקד, מנכ"ל החברה

30/08/2015 16:55
מבקיעים פתרונות תוכנה

רגע לפני חופשת סוף אוגוסט באו לבקר במאורת הנמר מריו לפיד, שותף והאחראי על הפיתוח העסקי הבינלאומי במבקיעים פתרונות תוכנה, ויוסי שקד, מנכ"ל החברה.

עם כניסתם למאורה ציינו השניים בפני הנמר שמבקיעים היא אמנם חברה צעירה, אבל הם מביאים איתם ניסיון מצטבר של יותר מ-70 שנים בעולם ה-IT. לפיד ושקד הוסיפו כי הם מחלקים ביניהם את התפקידים, כך שלפיד מכהן כ-"שר החוץ" ושקד – כ-"שר הפנים".

מבקיעים אמנם צעירה, כאמור, אך האורחים סיפרו לנמר כי היא כבר הספיקה להביא לארץ ממש באחרונה את הפתרון להנגשת אתרים לאנשים עם מוגבלויות inclusite Web accessibility מספרד, של חברת Inclusite, אותה היא מייצגת בישראל בתחום זה. לדבריהם, זהו מנוע חכם המייצר הנגשה של אתרים בצורה חצי אוטומטית, ללא התערבות או פגיעה בקוד האתר או בעיצובו. הפתרון עומד בכל התקנים הנדרשים בחוק ויתרונו הגדול נעוץ בכך שהוא מכיל בתוכו, כחלק מהשירות, מנועי שפה בעברית, אנגלית, ספרדית ושפות נוספות. אלה מאפשרים למשתמשים לגלוש באמצעות פקודות קוליות או הפקת צלילים ולשמוע הקראה של תוכן האתר, ללא צורך ברכישת רכיבי חומרה ותוכנה.

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - מריו לפיד, שותף והאחראי על הפיתוח העסקי הבינלאומי במבקיעים פתרונות תוכנה, ויוסי שקד, מנכ"ל החברה

באו לבקר במאורת הנמר: מימין – מריו לפיד, שותף והאחראי על הפיתוח העסקי הבינלאומי במבקיעים פתרונות תוכנה, ויוסי שקד, מנכ"ל החברה

שקד הוסיף כי מבקיעים, המפעילה מיישמים ומפתחים בסביבת SAP ERP אצל לקוחותיה, קשורה בהסכמי הבאה והוצאת ידע ומוצרים משלימים לסביבה זו עם חברות שונות מספרד. בכנס ISUG 2015 של אנשים ומחשבים היא מתעתדת לחשוף כמה חידושים בתחום.

לפיד, שכאמור – משמש כ-"שר החוץ", חזר לישראל אחרי שהייה בת 15 שנים בספרד, בה ניהל את הנציגות והמכירות של TD-Soft, נייס, Verint ועד לאחרונה גם של NessPro. הוא הדגיש כי מבקיעים מקדמת ומייצגת חברות מהארץ במדינות דוברות ספרדית או פורטוגזית, וכי היא מייצגת מספר סטארט-אפים מתחומי הביו-טכנולוגיה וההיי-טק, במטרה לקדם את עסקיהן בספרד ובפורטוגל, עם אופציה להרחבה לשווקים באמריקה הלטינית.

השניים ציינו כי מבקיעים מציעה ללקוחותיה מענה מלא לכלל צרכי פרויקט ההנגשה, החל מביצוע "סקר אתר" דרך בדיקתו ועד לעלייה לאוויר. זאת, כולל רישום אתרי הלקוח במאגר האתרים הנגישים, כמו גם ציון במקום ברור ובולט באתר כי הינו נגיש, כולל ניסוח והוספת "הצהרת נגישות".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים