איש הברזל של UPS

שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל, לפני היציאה לתחרות

שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל, השתתף באחרונה בתחרות איש הברזל, שהתקיימה בעיירה קלנדפורט שבדום אוסטריה, בהשתתפות כ-2,900 מתחרים מכל העולם. היא כללה תחרות סיבולת למרחקים של 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה וריצת מרתון של 42.2 ק"מ.

גוטמן יודע לספר שמתחם התחרות נראה כמו הפקת ענק של כנס טכנולוגי בגני התערוכה, למשל, רק שבמקום דוכני החברות הטכנולוגיות ניתן היה למצוא שם דוכני אופניים, ביגוד, אוכל ותיירות ספורט.

האירוע התנהל בסדר מרכז אירופי מופתי והחוויה לא הייתה שלמה ללא צבא המעודדים האוסטרים, שלאורך כל התחרות הריעו למשתתפים. היו במסלולי התחרויות תחנות האכלה בנקודות שונות, שכללו גם שתייה איזוטונית ואת כל מה שמשתתף בתחרות יכול לחלום עליו.

"יום העבודה", זאת אומרת התחרות, נמשך 14 שעות והיווה שיא לאחר חצי שנה של הכנות אינטנסיביות. גוטמן עבר סדרת אימונים שכללה 13-20 שעות אימון בשבוע (תלוי בתקופה), תזונה, עבודה על חיזוקים, המון הקשבה לגוף בכדי למנוע פציעות, השקעה כלכלית ו-ויתורים מול המשפחה והחברים.

"התחרות הייתה מדהימה", מספר גוטמן. "היה זה זיקוק של תוכנית עבודה סדורה ל-14 שעות חווייתיות. היה קשה אבל כיף גדול. במקום שהגוף לא עבד, הראש משך קדימה, וזה הסיפור – להתמיד בעקביות, להיות בתנועה, לא לוותר, להיות בטוח בעצמך, להאמין איפה שאחרים מפסיקים, להיות חד ולא להתרגש מבעיות שצצות בדרך, ולא חסר כאלה".

לדבריו, "זה דומה ליום עבודה, בטח כשאתה מנמ"ר בארגון משתנה, שהמציאות העסקית בו מאוד אינטנסיבית. תמיד יהיה מורכב, קשה ונצטרך להיות יצירתיים, אבל הסיפוק בסוף הוא גדול, ממש כמו על קו הסיום בתחרות איש הברזל".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל, לפני היציאה לתחרות

שי גוטמן, מנמ"ר UPS ישראל, לפני היציאה לתחרות

שי גוטמן על קו הסיום. מנמ"ר ואיש ברזל

שי גוטמן על קו הסיום. מנמ"ר ואיש ברזל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים