ביזנס אנד פלז'ר – כנס C3 בגיאורגיה; חלק ג'

פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 של אנשים ומחשבים נפגש באחרונה לכנס מקצועי ונטוורקינג עשיר בטביליסי, בירת גיאורגיה. הכנס כלל הרצאות מעניינות של מנהלי החברות העובדות עם  המנמ"רים ושלושה פאנלים מרתקים בהשתתפות מנמ"רים בכירים ממגזרים מובילים במשק, בהם הבנקאות, הטלקום והמגזר הציבורי. את הפאנלים הוביל והנחה רונן זרצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט. בתום יום הדיונים יצאו המשתתפים לצילום המסורתי הקבוצתי.

המשתתפים ניצלו את סוף השבוע לטיולי ג'יפים וביקורים באזורים ההרריים והכפריים של גיאורגיה היפה, והעדיין מושלגת.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


צ'יקו יבניאל, מנכ"ל IFN מקבוצת יעל, הציג בפני המשתתפים את הפעילות של החברה בתחום ניהול המסמכים ודיבר על המגמות הקיימות בעולם זה.


איפה הייתם שמים את הביצים בצד השני? זו השאלה ששאל רונן זרצקי, מנחה הפאנל, את משתתפיו. מדובר בהרמה ישירה להנחתה לספקים שישבו באולם במטרה לשמוע מה המנמ"רים רוצים לקנות בתקופה הקרובה. עלו לבמה ושיתפו פעולה: זאב קליגר, מנהל הרכש של בנק הפועלים, בעבר מנמ"ר; דורון פלח, שהחל לא מכבר קריירה חדשה כמנמ"ר yes, אחרי שפרש מבנק ישראל; גדי דודיאן, סמנכ"ל בנק יהב, שמצוי בימים אלה בעיצומו של פרויקט מחשוב ענק; ואשר רשף, סמנכ"ל ומנמ"ר לאומי קארד. לא נמצא בתמונה אבל השתתף בפאנל: שמוליק חכים, לשעבר מנהל הרכש במשרד הביטחון ובעלה של איילה חכים, מנמ"רית בנק מזרחי-טפחות.


איציק משה, יו"ר לשכת העסקים ישראל-גיאורגיה, הציג את הפעילויות וההזדמנויות של ההיי-טק הישראלי בגיאורגיה. בשנה שעברה הכריזו שתי המדינות על הקמת
ועדה כלכלית משותפת להגברת שיתוף הפעולה הטכנולוגי ביניהן.


אופיר זילביגר, מנכ"ל SECOZ, השתתף בפאנל שבו המנמ"רים והמנכ"לים שאלו אלה את אלה את השאלות שתמיד רצו לשאול. זילביגר דיבר על מרכיב האבטחה בפעילות של המנמ"רים ועל עד כמה הוא מרכזי אצלם.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים