כשהשר בנט וראשי איגוד IATI נפגשו

מימין: מנכ"לית IATI, קרין מאיר-רובינשטין, ושר הכלכלה, נפתלי בנט

שר הכלכלה, נפתלי בנט, אירח במשרדו את ראשי IATI – איגוד התעשיות המתקדמות, ארגון הגג של חברות ההיי-טק בישראל, שהעניקו לו את העותק הראשון מדו"ח מיוחד שיופץ לתעשייה ובו נתונים מרשימים על ההיי-טק הישראלי.

יקבלו את הדו"ח יותר מ-500 גופים בענף בישראל, בהם קרנות הון סיכון, מרכזי פיתוח בינלאומיים, עורכי פטנטים וסטארט-אפים. הוא מציג סיכום של 2014, שהייתה שנת שיא להיי-טק הישראלי, וכולל גם ניתוח מקיף של מגמות בעשור האחרון בכל תחום אפשרי: היי-טק , ביו-טק , אבטחת מידע וסייבר, מובייל,  גיימינג , בריאות דיגיטלית,פינטק ועוד.

מטעם IATI השתתפו בפגישה היו"רים המשותפים, יואב שלוש וד"ר בני זאבי, והמנכ"לית, קרין מאיר-רובינשטין, שהעניקה את הדו"ח לבנט. מאיר-רובינשטין ציינה בפניו כי 2014 בוודאי תיכנס לספרי ההיסטוריה של ההיי-טק הישראלי: קרוב ל–700 סטארט־אפים ישראלים גייסו במהלכה 3.4 מיליארד דולר ונרשמו אקזיטים בהיקף של 6.94 מיליארד.

בנט, שמכיר את תחום ההיי-טק באופן אישי, דיבר על האתגר שבשמירת היתרון התחרותי של ישראל כאומת סטארט-אפ וציין כי אחת המשימות הגדולות של ישראל היא השקעה בחינוך למקצועות מתמטיים. "ילד שבוחר כיום מסלול של מדעים או בגרות גבוהה במתמטיקה צריך לדעת שהוא יכול להבטיח לעצמו רמת שכר גבוהה יותר ואפשרות להיות בחוד החנית של מי שיובילו את הכלכלה העולמית", אמר.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: מנכ"לית IATI, קרין מאיר-רובינשטין, ושר הכלכלה, נפתלי בנט

מימין: מנכ"לית IATI, קרין מאיר-רובינשטין, ושר הכלכלה, נפתלי בנט

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים