דרושים: מנמ"רים לבנק ישראל ולאגד

שני הגופים פרסמו בסוף השבוע מכרזים במסגרתם הם מחפשים מנמ"רים בכירים לתפקידי מנהלי המחשוב שלהם

פורש לאחר 19 שנים. חן עמרם

פרופ' קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל, החליטה על הקמת ועדת איתור לתפקיד מנהל חטיבת טכנולוגיות המידע בבנק, שיהיה גם חבר הנהלת הבנק. זאת, לאחר עזיבתו לפני ימים אחדים של דורון פלח, מנמ"ר בנק ישראל שעבר לכהן כמנמ"ר yes במקומה של רוני ברנוב, שהודיעה על סיום תפקידה כסמנכ"לית טכנולוגיות המידע בתום 15 שנים בחברה. הוא ייכנס לתפקיד בינואר הקרוב.

פלח שימש כמנמ"ר בנק ישראל מזה שלוש שנים, לאחר שהחליף את דוד טוביאס. לפני כן כיהן כמנמ"ר סלקום. במסגרת תפקידו בבנק הוא היה אחראי על שורה של פרויקטים, ביניהם היערכות לחירום ובניית דטה סנטר חדש.

התפקיד השני שהתפנה הוא של מנמ"ר אגד. חברת התחבורה הוציאה בסוף השבוע מכרז לתפקיד מנהל חטיבת מחשוב וטכנולוגיות מידע. זאת בעקבות פרישתו של יוסי מוסטוב, מנמ"ר החברה. אגד נוסדה כקואופרטיב ב-1933 ולפני 16 שנים החלה המדינה בהליך הפרטה של החברה, שבמהלכו נלקחו מידי אגד כ-25% מהקווים. אגד מסיעה מיליון איש מדי יום ו-3,000 אוטובוסיה גומעים 720 אלף ק"מ ביממה, ב-3,500 קווים. באגד 2,000 חברים ו-5,000 שכירים, הוסיף, והיא פעילה גם בכמה מארצות אירופה.

לפני שנה נערך מפגש של פורום HR מבית אנשים ומחשבים בבית אגד בקריית שדה התעופה. במהלך הסיור הוצגו למשתתפים חלק ממערכות ה-IT של אגד.

במפגש אמר מוסטוב, שבחברה הוטמעה מערכת ERP של אורקל (Oracle), "בתוך פרק זמן לא ארוך, של עשרה חודשים. ה-'חינוך מחדש' איך להשתמש במערכת הזאת לא היה קל. השקענו בהדרכה כסף לא מבוטל מכלל ההשקעה בפרויקט". לדבריו, "אגד עברה בעשור האחרון מהפכה מיחשובית וכיום היא מרושתת מכל היבטיה, עם שלל מערכות IT ועם החטיבה בראשה אני עומד, שמונה 100 אנשי IT".

לאנשים ומחשבים נודע כי בין המתמודדים הפנימיים לתפקיד נמנה חן עמרם, מנהל מערכות פתוחות בחטיבת המיחשוב של אגד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל פטשניק

    מה קורה בבנק ישראל כל 3 שנים מנמ"ר ? מה גורם למנמרי"ם בבנק להתחלף כל כך מהר

אירועים קרובים