יעל – "שותפת השנה" של דל

מימין: ליאור גולן סמנכ"ל מכירות ותפעול בקבוצת יעל; מייקל דל, מנכ"ל דל; נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, ולצידם בכירים נוספים בדל העולמית

קבוצת יעל רשמה הישג, לאחר שיעל פתרונות משולבים קיבלה באחרונה את תואר "שותף השנה" של דל (Dell), כהוקרה על מחויבותה המיוחדת למכירת הפרתונות של החברה. נתי אברהמי, מנכ"ל הקבוצה, וליאור גולן, סמנכ"ל התפעול והמכירות שלה, קיבלו את התואר בכנס Partner Direct Solutions השנתי של דל, שהתקיים בבריסל.

במהלך הכנס העניקה דל פרסים לתשעה מפיצים בדרגות Preferred ו-Premier מאירופה ומהמזרח התיכון, שחוללו צמיחה משמעותית. כיום יש לדל 158 מפיצים בדרגת Premier באזור EMEA – גידול של 33% מאז השנה שעברה.

אברהמי אמר כי "אנחנו גאים בקבלת הפרס, המבטא את השותפות האיתנה והמוצלחת בינינו ובין דל במגוון רחב של מוצרים. הפעילות המשותפת אפשרה לנו לתת שרות למגוון רחב של מוצרים ושל לקוחות בכל הגדלים ובכל מגזרי השוק. אנחנו רואים את השותפות עם דל מתרחבת בשנים הקרובות".

לדברי שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל, "בין יעל פתרונות משולבים ובינינו קיימת שותפות אסטרטגית יותר מ-10 שנים ובשנה החולפת ביצענו עשרות פרויקטים משותפים מבוססי טכנולוגיות דל. זכייתה של יעל פתרונות משולבים בתואר 'שותף השנה' מסמלת את הצלחת השותפות הזו".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, פרגנה וחזרה עם תמונה.

מימין: ליאור גולן סמנכ"ל מכירות ותפעול בקבוצת יעל; מייקל דל, מנכ"ל דל; נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, ולצידם בכירים נוספים בדל העולמית

מימין: ליאור גולן סמנכ"ל מכירות ותפעול בקבוצת יעל; מייקל דל, מנכ"ל דל; נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל,
ולצידם בכירים נוספים בדל העולמית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים