גיא ריצ'קר עזב את HP; מונה לסמנכ"ל מכירות באשבל טכנולוגיות

ריצ'קר כיהן מנהל חטיבת התוכנה ב-HP ובאשבל הוא יהיה אחראי על מכירות מוצרי פריוריטי והגדלת נתח השוק של המערכת ● כמו כן, הלית פז-לחובר מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש של אשבל

גיא ריצ'קר, סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים, ב-Priority Software. צילום: ניב קנטור

גיא ריצ'קר, לשעבר מנהל חטיבת התוכנה ב-HP ישראל, עזב את ענקית ה-IT ומונה לסמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים באשבל טכנולוגיות – כך נודע לאנשים ומחשבים. החברה מפתחת את תוכנת פריוריטי (Priority), מערכת ERP כחול לבן.

באשבל יהיה ריצ'קר אחראי על מכירות מוצרי פריוריטי בארץ ובעולם, הגדלת נתח השוק של המערכת, מכירת מוצרים חדשים של החברה וחדירה לשווקים חדשים. הוא ינהל את המכירות הישירות של המערכת לארגוני קצה ואת הקשרים עם השותפים העסקיים של אשבל.

ריצ'קר שימש בתפקידו האחרון משך שלוש שנים וטרם מונה לו מחליף. הוא עצמו החליף את אורי ברגמן, שעזב במרץ 2011 ועבר לעבוד בחטיבת המיחשוב האישי של HP לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). ריצ'קר מביא עימו ניסיון של 16 שנים בעולם ה-IT. לפני שהגיע ל-HP שימש במגוון תפקידים ביבמ (IBM) ישראל: ניהול מכירות התוכנה, ניהול קווי מוצר וניהול מגזרי שוק שונים. בתפקידו האחרון בחברה ניהל את מכירות תוכנת טיבולי (Tivoli) במדינות אירופה ואת קהילת הפריסייל ושירותי ההטמעה של קו מוצרים זה.

הלית פז-לחובר, סמנכ"לית משאבי אנוש באשבל טכנולוגיות

הלית פז-לחובר, סמנכ"לית משאבי אנוש באשבל טכנולוגיות

הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים עם התמחות בניתוח ואפיון מערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, ומסיים את לימודי התואר השני במנהל עסקים ב-Henley Management College.

אשבל הודיעה על מינוי נוסף: הלית פז-לחובר מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש בחברה. היא בעלת ניסיון רב שנים בכל תחומי משאבי האנוש ובייחוד בתחומים של ניהול שינויים, ייעוץ ופיתוח ארגוני בחברות בתחומי ההיי-טק והתעשייה. בין השאר, שימשה פז-לחובר בתפקידים בתחום ניהול משאבי האנוש בנס טכנולוגיות ובקונצרן נייר חדרה. בתפקידה האחרון הייתה מנהלת משאבי האנוש של אמדוקס. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים בהצטיינות בהתמחות משאבי אנוש ושיווק ותואר שני מאוניברסיטת בן גוריון, ויש לה הכשרה באימון אישי ועסקי.

אנדרס ריכטר, מנכ"ל אשבל טכנולוגיות, אמר כי "הצטרפות השניים מהווה חלק ממהלך ההתחדשות הארגונית שהתבצע בחברה בשנה האחרונה, שמטרתו בניית התשתית להרחבת הפעילות, לצמיחה והגדלת נתח השוק של החברה בישראל ובעולם. פריוריטי היא מערכת ה-ERP הנפוצה בישראל ובעלת פוטנציאל לגידול בארץ וגם בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים