כנס רובוטיקה של סדנת יובל נאמן – חלק א'

1 באפריל לא היה רק יום של מתיחות וקונדסים, כי אם התאריך בו ערכה סדנת יובל נאמן את כנס החדשנות ברובוטיקה הישראלית, אותו היא מארגנת. בין הנושאים השונים שנידונו ניתן היה למצוא רובוטוקה בהשראת הטבע והחושים, מגמות חדשות בתחום, השפעות כלכליות ותחומים רובים נוספים הנושקים לרובוטיקה.

בין המשתתפים היה שר המדע הטכנולוגיה והחלל יעקב פרי, פרופ' דן הלפרין מבית הספר למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב, ד"ר דורון חבצלת, רמ"ח מיגון תקשוב וקוגניציה במפא"ת, פרופ' גל קמינקא, ראש מאגד הרובוטיקה האוניברסיטאי, המחלקה למדעי המחשב ומרכז גונדה לחקר המוח באוניברסיטת בר אילן, ורפאל שרבו כהן הצעיר עליו כבר כתבנו. דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות למזכרת.

תוכנית הכנס השנתי השלישי לרובוטיקה בהפקת סדנת יובל נאמן, אוניברסיטת תל אביב

 המרצים בשורה הראשונה לפני עלייתם לבמה. מימין: פרופ' עירד בן-גל, ראש המחלקה להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת תל אביב, יו"ר המושב הראשון: חדשנות ברובוטיקה - מגמות וחדשנות; אלון סלע, המחלקה לתעו"ן; וד"ר יבגני קגן, המחלקה למדעי המחשב ומתמטיקה שימושית במכון ויצמן למדע

רגע לפני פתיחת מליאת הכנס: פרופ' ואלוף מיל. איציק בן ישראל, ראש סדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון; גילי דרוב-הישטיין, מנהל סדנת יובל נאמן; ומאחור, רוני שריר, עוזרתה

מתחילים. על הבמה: ראש סדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון, הפרופ' ואלוף במיל. יצחק בן ישראל: "השתלטות הרובוטים על חיינו בעתיד היא כמעט בלתי נמנעת, השימושים האפשריים הינם אינסופיים ולא נוגעים כיום בספקטרום הביטחוני בלבד. יחד עם זאת, אין לחשוש מעתיד אפוקליפטי כפי שנחזה לעיתים בסרטים, כי הרי אנו, בני האדם הם אלו שיוצרים את הרובוטים ובסופו של דבר אנחנו יכולים לקבוע את עתידם".

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים