הערכות: נובה הישראלית סיפקה מערכת מדידה עצמאית לטושיבה בעסקה שהיקפה מיליוני דולרים

החברה הישראלית הודיעה, כי "יצרנית זכרונות מהמובילים בעולם" בחרה במערכת ה-T600 שלה, אולם לא פירטה את זהות הלקוח ● המערכת תשמש את החברה הרוכשת בתהליכי פיתוח הדורות הבאים של טכנולוגיית NAND FLASH ● גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה: "מערכת ה-T600 מאפשרת פיתוח אפליקציות בצורה מהירה ויעילה"

נובה מכשירי מדידה הישראלית הכריזה, כי "יצרנית זכרונות מהמובילים בעולם" בחרה במערכת ה-T600 – מוצר הדגל של נובה בתחום מערכות המדידה העצמאיות, עבור תהליכי פיתוח הדורות הבאים של טכנולוגיית NAND Flash. המערכת מיועדת לתמוך בפיתוח מוצרים חדשים בחזית הטכנולוגיה של הדורות הבאים – 10 ננומטר ומטה. על פי הערכות בשוק, יצרנית הזכרונות היא ענקית האלקטרוניקה טושיבה (Toshiba) והיקפה הכספי של העסקה נאמד במיליוני דולרים.

נובה מתכננת למכור את מוצריה לטושיבה כבר מזה מספר שנים, כלקוח המהותי והגדול ביותר בתעשייה לצד אינטל (Intel). טושיבה מחזיקה בשליש משוק זכרונות ה-NAND FLASH, ותשתמש בטכנולוגיה של נובה לפיתוח הדור הבא של מוצרים המבוססים על שבבי 10 ננונטר. נובה מעריכה, כי ההסכם צפוי לייצר לחברה הכנסות של מיליוני דולרים, ועשרות מיליוני דולרים בשנים הבאות. בנוסף, מקווה נובה שהעסקה תפתח עבורה הזדמנויות נוספות בשוק זכרונות ה-NAND Flash – זכרונות בלתי נדיפים המשמשים בייצור סמארטפונים וטאבלטים. שבב NAND Flash הוא שבב זיכרון המאפשר כתיבה ומחיקה חוזרת ומאחסן את המידע לאורך זמן ללא תלות במקור חשמל כלשהו.

התצורה האופטית הרב-ערוצית של מערכת ה-T600, נועדה להקנות רגישות מיטבית במדידת קווים זעירים. בשילוב עם היכולות של תוכנת המידול NovaMARS, מספק ה-600  רמת דיוק המותאמת למדידה המטרולוגית, בנוסף לגמישות  הנדרשת בפיתוח אפליקציות בטכנולוגיות ייצור מתקדמות.

לדברי גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה, "אנו מאוד מרוצים מהישג אסטרטגי זה ומהבעת האמון של הלקוח. מערכת ה-T600 מאפשרת פיתוח אפליקציות בצורה מהירה ויעילה ונותנת מענה מיטבי לצרכי הפיתוח המאתגרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיהיו בשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים