קבוצת טרנדליינס תארח בחממה הטכנולוגית משגב 10 חברות צ'כיות

החברות הצ'כיות מגיעות לארץ באמצעות מרכז CzechInvest, לצורך פיתוח קשרי משקיעים ושיתופי פעולה טכנולוגיים ומסחריים בישראל ● המהלך החל בחודש שעבר ויימשך שנתיים וחצי

קבוצת טרנדליינס זכתה באחרונה במכרז CzechAccelerator, שפרסם מרכז CzechInvest, לאירוח וליווי של חברות מצ'כיה המגיעות לישראל. במסגרת המכרז תשמש החממה הטכנולוגית משגב, שבבעלות טרנדליינס, יחד עם לשכת המסחר ישראל-צ'כיה, בית עבור נציגי החברות הצ'כיות, שמגיעים לארץ לצורך פיתוח קשרי משקיעים ואיתור שיתופי פעולה טכנולוגיים ועסקיים עם גורמים מקבילים בישראל. המכרז, שהחל בחודש שעבר ויימשך שנתיים וחצי, צפוי לכלול הגעה לישראל של נציגים מ-10 חברות צ'כיות.

CzechInvest, שהוקם על ידי משרד המסחר והתעשייה הצ'כי בשנת 1992, הינו מרכז להשקעות ופיתוח עסקי ברפובליקה הצ'כית ששם לו למטרה לקדם השקעות של גורמים זרים בחברות מקומיות. בין היתר, מעניק המרכז לעסקים ולחברות בתחומו הזדמנות לשהות של עד חצי שנה בישראל, למטרת פיתוח נטוורקינג עם השוק המקומי. במהלך תקופה זו תשלח כל חברה נציגים שיעסקו, לצד הפעילות הסדירה של החברה, גם במפגשים והיכרויות עם עסקים מקבילים או משלימים בישראל, ויקדמו שיתופי פעולה טכנולוגיים ומסחריים עם גופים ישראליים.

ד"ר ערן פלדחי, מנכ"ל חממת משגב, אמר ש-"מדובר במכרז שיפתח ערוצי פעילות חדשים לא רק עבור החברות הצ'כיות אלא גם עבור גופים במשק הישראלי. אנחנו נציע לחברות מצ'כיה משרדים הן בתחום החממה בגליל והן במשרדי קבוצת טרנדליינס ברמת גן, ניזום סדרת מפגשים עם גופים מתאימים בארץ, לקידום קשרי מסחר ושיתופי פעולה עבור האורחים מצ'כיה, ונעניק להם ליווי וסיוע ביצירת הזדמנויות לפעילות משותפת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים