שמונה מתמודדים בבחירות להנהלת איגוד האינטרנט הישראלי

שלושה מבין המתמודדים רצים לכהונה נוספת, ומתחרים בחמישה מתמודדים חדשים ● חברי האיגוד בוחרים בימים אלה את ההנהלה החדשה באמצעות האתר של האיגוד ● הבחירות תסתיימנה ביום ד' והתוצאות עתידות להתפרסם עד 18 בדצמבר ● לפניכם כל המועמדים והמצעים שלהם - מיוחד לאנשים ומחשבים

איגוד האינטרנט הישראלי מקיים בימים אלה בחירות לחברי ההנהלה שלו. גם הפעם מתקיימות הבחירות בצורה מקוונת, כאשר חברי האיגוד בוחרים את ההנהלה החדשה שלהם באמצעות אתר מיוחד. ההצבעה תסתיים ביום ד', 7 בדצמבר, ושמות חברי ההנהלה יפורסמו עד 18 בו.

שלושה מבין תשעת חברי ההנהלה של איגוד האינטרנט הישראלי מסיימים השנה את תקופת כהונתם ומתמודדים מחדש על מקומם מול חמישה מתמודדים חדשים .

שמות המועמדים והמצעים שלהם

ד"ר נחמן אורון, יועץ אסטרטגי לתיקשוב ולמערכות מידע לממשלה ויושב ראש לשכת מנתחי המערכות, מסיים השנה קדנציה של שלוש שנים כחבר הנהלה באיגוד האינטרנט ומתמודד מחדש על מקומו. הנושאים אותם מבקש ד"ר אורון לקדם, אם ייבחר מחדש לתפקיד, הינם נושאי הניהול, הארגון והתכנים של פעילויות האיגוד.

ד"ר ישע סיון, ראש התוכנית לניהול מערכות מידע בבית הספר לניהול וכלכלה במכללה האקדמית תל אביב-יפו, מסיים אף הוא השנה קדנציה של שלוש שנים כחבר הנהלה באיגוד האינטרנט ומתמודד מחדש על מקומו. כחבר הנהלה, שימש ד"ר סיון בשנים האחרונות כראש משרד ה-W3C הישראלי מטעם האיגוד וכיושב ראש הוועדה הטכנולוגית של האיגוד. אם ייבחר, הוא שואף לפעול להמשך התמקצעות וההרחבה של תחום המרשם, כניסה לתחומים חדשים ויצירת ערך תשתיתי לתעשיית האינטרנט בישראל.

מתמודדת נוספת שמסיימת קדנציה כחברת הנהלת איגוד האינטרנט הישראלי ומתמודדת מחדש על מקומה בהנהלה היא אסתר סקורניק. היא משמשת ראש תחום תיקשוב ומיחשוב קליני במרכז הרפואי תל אביב. סקורניק מעוניינת, אם תיבחר, לפעול לקידום והרחבת השימוש ברשת בקבוצות אוכלוסיה רחבות, תוך דגש על מציאת כלים ופתרונות מועילים לאוכלוסיות השונות. כמו כן, בכוונתה לשמר ולשפר את היות האיגוד גורם מקצועי בתחום האינטרנט – הן מבחינת הידע והעזרה לציבור הרחב והן כמשפיע על תהליכים במדינה.

פרופ' יהודית בר אילן משמשת כראש המחלקה ללימודי מידע באוניברסיטת בר אילן, חוקרת אינטרנט ופעילה בקבוצות עבודה לקביעת תקן לחומרי למידה במיט"ל. במידה שתיבחר, שואפת פרופ' בר אילן לקדם את ההדרכה לאוריינות מידע דיגיטלי לכלל האוכלוסייה ואת המחקר המדעי בישראל בנושא האינטרנט.

ני דאון הוא מפתח אתרים, יזם ומייסד קבוצת מפתחי האתרים בפייתון בישראל – PyWeb-II ונמנה על מקימי הפרויקטים "כנסת פתוחה" ו-"תקציב פתוח". דאון שואף לפעול לשיפור הנגישות והפתיחות של המידע הציבורי, בקוד פתוח ובמידע נגיש לכל.

פרופ' גוסטבו מש הינו חוקר בתחום תקשורת מתווכת מחשב-אינטרנט, חברה ורשתות חברתיות ובתחום הסוציולוגיה של האינטרנט. בכוונתו לפעול להרחבת מעגל המתנדבים באיגוד וכן לקדם בניית תוכניות להכשרה ונגישות טכנולוגית לקבוצות מוחלשות בחברה.

מתמודדת נוספת בבחירות היא אסתי פפר, לשעבר מנהלת בכירה ביבמ (IBM) ישראל וכיום עוסקת בפיתוח אסטרטגי של עסקים בארץ ומחוצה לה. פפר היא מומחית ובעלת ניסיון רב בתחום הטכנולוגיה בחינוך, למידה מרחוק ומדיות חדשות. היא רואה את יתרונה ביכולת לשלב הבנה עסקית, לצד ניסיון פדגוגי והתמחות טכנולוגית.

רועי שלומי הוא בעל חברה לייעוץ והפקת תוכן בתחום השיווק הדיגיטלי ומשמש כיועץ בתחום אפיון אתרים ושיווק טכנולוגי לחברות. שלומי מעוניין לפעול להגברת השקיפות בארגון, לקידום נושא הפיכת תשתית האינטרנט בישראל לתשתית חיונית ולהתאמת פעילות האיגוד בתחום רישום שמות המתחם לסטנדרטים בינלאומיים.

חברי האיגוד מוזמנים להציג שאלות למתמודדים ולצפות בתשובותיהם לשאלות שנשאלו, באמצעות פורום הבחירות.

איגוד האינטרנט הישראלי הינו גוף בלתי תלוי וללא מטרת רווח הפועל לקידום האינטרנט לכלל הציבור בישראל. יעדי האיגוד הינם פיתוח ושיפור שירותי התשתית החיוניים לקיומו של האינטרנט בישראל והרחבת השימוש באינטרנט לאזרחי ישראל למטרות חינוך, למידה, בידור, מסחר וקשר לממשל. כל זאת, תוך שמירה על האופי הפתוח והגלובלי של האינטרנט לתועלת הקהילה והסרת חסמי גישה חברתיים, טכנולוגיים ורגולטוריים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים