חדש בגוגל פלוס: נגן מיוחד של יו-טיוב

ענקית החיפוש פיתחה נגן מיוחד שמציג תכני וידיאו מאתר יו-טיוב בחלון קופץ ברשת החברתית שלה ● בנוסף פיתחו בגוגל שתי הרחבות חדשות לדפדפן כרום, המאפשרות למשתמשים בדפדפן לסמן דפים בסימן 1+ ולבדוק הודעות ישירות מהדפדפן

גוגל (Google) מהדקת עוד יותר את השילוב בין הרשת החברתית גוגל פלוס (+Google) לבין אתר הווידאו יו-טיוב (YouTube) ודפדפן כרום (Chrome).

החל מסוף השבוע יכולים חברי גוגל פלוס ללחוץ על סמל מיוחד בפינה הימנית העליונה של חלון הרשת החברתית ולחפש תכני וידיאו ישירות באתר יו-טיוב. התכנים הרצויים יוצגו בחלון קופץ שמשמש כנגן מיוחד. את התכנים אפשר גם לשתף עם חברים  בלחיצה בודדת על לחצן Share.

במקביל הציגה גוגל שתי הרחבות חדשות לדפדפן כרום. ההרחבה הראשונה מאפשרת לסמן דפים בסימן 1+ ולשתף אותם עם חברים, בעוד שההרחבה השנייה מאפשרת להתעדכן בהודעות חדשות ברשת החברתית תוך כדי גלישה באתרים אחרים.

כל החידושים מוצעים במסגרת המגמה שעליה דיברו מנכ"ל גוגל, לארי פייג', וסגן הנשיא הבכיר, ויק גונדוטרה, בעת שהושקה הרשת החברתית החדשה בחודש יוני האחרון – לשלב ברשת ככל האפשר את השירותים השונים שמציעה החברה. ברשת החברתית כבר משולבים שירות הדואר ג'י-מייל (Gmail), מנוע החיפוש של גוגל, המפות והחדשות – ועוד שירותים רבים נוספים. זאת מתוך שאיפה להפוך את גוגל ליעד חברתי, במקום מנוע חיפוש בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים