יהודה בן יעקב, NessPRO: "לא ירחק היום שבו הארנק האלקטרוני ישולב בעולם ה-CRM"

היעד של תשלומים סלולריים ושימוש בארנק סלולרי הוא דור ה-Y וה-Z, אשר רגיל לעשות הכל בטלפון הנייד - ומיד", אמר בן יעקב - מנהל פעילות המובייל ב-NessPRO, בכנס CRM SM ● לדבריו, "הארנק האלקטרוני הוא פלטפורמה המאפשרת לתת כל דבר לכל ארנק, ולהשתמש בו ממקום אחד - טלפון נייד חכם כאשר מעליו יש גישה רב ערוצית"

"לא ירחק היום שבו הארנק האלקטרוני ישולב בעולם ה-CRM. הלקוחות יעשו באמצעות הארנק האלקטרוני עסקאות, וארגונים יוכלו לחזק את הקשר עם הלקוחות ולבצע ניתוחים על בסיס פעולותיהם", כך אמר יהודה בן יעקב, מנהל פעילות המובייל ב-NessPRO – קבוצת המוצרים של נס טכנולוגיות.

בן יעקב אמר את הדברים בכנס CRM SM שדן בניהול קשרי הלקוחות ובחיבור בינו לבין העולם הנייד והמדיה החברתית. הכנס נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה. לכנס, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות מקצוענים מהתחום, והנחו אותו פלי הנמר – נשיא ויזם הקבוצה, ויהודה קונפורטס – העורך הראשי בה.

העולם הנייד, אמר בן יעקב, נחלק לשניים – שירותים בנקאיים מחד ושיווק ומסחר אלקטרוני. לדבריו, חברות פיננסיות, כבנקים וכרטיסי אשראי, עוברות מהעולם המסורתי של שירותים בנקאיים אל עולם ה-CRM, ומנגד יש גלישה מניהול מועדוני לקוחות אל העולם הפיננסי, עם מתן יכולות של תשלומים. "היעד של תשלומים סלולריים ושימוש בארנק סלולרי הוא דור ה-Y וה-Z, אשר רגיל לעשות הכל בטלפון הנייד – ומיד", אמר, "ולאחר מכן הדור הזה מדווח על כך מייד ברשתות החברתיות. מצב זה גורם לקושי במתן שירותים כי נדרש להגיב מיידית".

לגבי מימוש הארנק האלקטרוני והכנסתו לעולם ה-CRM, אמר בן יעקב, כי "יש לעשות זאת על ידי שיווק נייד, דחיפת קופונים ואחר כך יש לאפשר לעשות עסקאות באמצעותם. השלב הבא הוא חיזוק הקשר עם הלקוח וביצוע ניתוחים על בסיס פעולותיו".

לדבריו, "הארנק האלקטרוני הוא פלטפורמה המאפשרת לתת כל דבר לכל ארנק, ולהשתמש בו ממקום אחד – טלפון נייד חכם כאשר מעליו יש גישה רב ערוצית. כבר כיום ניתן לבצע כמה פעולות בפלטפורמה זו, אבל ניתן לנצל את הארנק הזה לטובת שימור לקוחות קיימים ואיסוף לקוחות חדשים. זה יכול להיעשות בעזרת מבצעים מותאמים אישית, ניהול הטבות של חברי מועדון, קופונים והנחות, ביצוע סקרים. ניתן להגיע לניהול מלא של לקוחות על בסיס העולם הנייד".

בן יעקב הציג מערכת של חברת סייבייס (Sybase) שנרכשה לפני יותר משנה על ידי סאפ (SAP). לדבריו, לחברה הפועלת בתחום העולם הנייד מזה 11 שנים, יש כבר 90 התקנות בעולם של תשלומים בעזרת הטלפונים הניידים. "המערכת מסקת מודולים רבים למימוש", ציין בן יעקב, "ניהול הארנק, העברות כספים, שיווק סלולרי מבוסס מיקום ואירועים, הנפקה וניהול של קופונים, וכן אספקת שירותים באופן גמיש. זאת, לצד אבטחת מידע ובינה עסקית המצויים במערכת באופן מובנה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. CRM

    CRM כבר נמצא שם, אני לא יודע אם יהיה אפשר לקרוא לזה כבר CRM, כי ל דבר קשור לחזיוק קשרי הלקוחות גם ERP וגם תוכנות אחרות, בסוף הכל יהיה במקום אחד.

  2. Digimo

    זה כבר חדשות ישנות לחברת DIGIMO יש כבר ארנק אלקטרוני ומערכת תשלומים בסלולר ומערכת ניהול מועדונים ומבצעים. מערכת טכנולוגית יחודית המאפשרת תשלום ומימוש קופונים בכל קופה בעולם ללא צורך לעשות שינוי בקופה

אירועים קרובים