קבוצת eWave רכשה את חברת נטקוד תמורת יותר ממיליון דולרים

החברה הנרכשת מתמחה במתן פתרונות בתחומי הברקוד והתקשורת הניידת ● היא תמוזג לתוך החברה הבת eWave Mobile ● מדובר בחברה השישית ש-eWave רוכשת בתוך כשנתיים

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

קבוצת התוכנה והאינטגרציה eWave הודיעה על רכישת חברת נטקוד, שמתמחה במתן פתרונות בתחומי הברקוד והתקשורת הניידת. מדובר בחברה השישית שקבוצת eWave רוכשת בתוך כשנתיים. היקף העסקה מוערך ביותר ממיליון דולרים.

נטקוד תמוזג לתוך החברה הבת eWave Mobile, אליה מוזגו השנה גם החברות LX Mobile וקודקוד טכנולוגיות. מחזור המכירות של נטקוד עומד על עשרות מיליוני שקלים והיא מעסיקה כמה עשרות עובדים. אלה ישתלבו בקבוצת eWave, שמספר עובדיה עומד, עם השלמת הרכישה, על יותר מ-500.

החברה הנרכשת הוקמה ב-1999 ומשרדיה ממוקמים באור יהודה. היא מציעה ללקוחותיה חומרה, כגון: מסופונים, קוראי ברקוד, מדפסות תעשייתיות וחומרים מתכלים, לצד אינטגרציה והטמעת תוכנה לעובדים ניידים. בין לקוחותיה נמנים טבע, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, ישקר, קוקה קולה, אינטל (Intel), אורנג', נביעות, אלקטרה ודואר ישראל.

עם השלמת הרכישה הופך יוסי קרמזין, ששימש עד כה כמנכ"ל ובעלים של נטקוד, לסמנכ"ל השיווק והמכירות ב-eWave Mobile. קרמזין מצטרף לאידו שטיינברג, מנכ"ל eWave Mobile, וליעקב צ'רקה, סמנכ"ל הפיתוח העסקי ומי שהיה מנכ"ל קודקוד טכנולוגיות, שכאמור, נרכשה אף היא על ידי eWave.

רפי גבאי, מנכ"ל eWave, אמר שהקבוצה זיהתה שתחום ה-Mobile IT נמצא בצמיחה משמעותית, ולכן רכשה השנה חברות שמתמחות בו. לדבריו, רכישת נטקוד מהווה צעד נוסף בדרך להפיכת eWave לאחת מקבוצות ה-IT הגדולות בישראל. הוא מסר, כי הקבוצה גייסה מתחילת השנה יותר מ-100 עובדים והיא תגייס בקרוב עשרות מפתחים נוספים, עם דגש על תחומי המובייל ופתרונות מיקרוסופט (Microsoft).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים