נס תטמיע מערכת דוקומנטום לניהול מסמכים בבנק בצ'כיה; ההיקף: מיליוני דולרים

מערכת ניהול המסמכים, שתשולב במערכת ה-IT החדשה של בנק Raiffeisenbank, תבצע עיבוד של שני מיליון מסמכים בשנה ותפחית את הצורך בעבודה ידנית ● כאשר יסתיים הפרויקט, ישתמשו במערכת יותר מ-2,000 עובדים, כולל אלו המשרתים את הלקוחות בסניפים

נס טכנולוגיות תטמיע בבנק הצ'כי Raiffeisenbank מערכת דוקומנטום (Documentum) של EMC לניהול מסמכים מערכות נוספות. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליוני דולרים. הפרויקט יחל בימים הקרובים ויימשך כמה חודשים.

מערכת ניהול המסמכים תשולב במערכת ה-IT החדשה של הבנק. הפרויקט ייושם על גבי פלטפורמה של כמה שירותים של הבנק, המבוססים על EMC. כאשר יסתיים הפרויקט, ישתמשו במערכת יותר מ-2,000 עובדים, כולל אלו המשרתים את הלקוחות בסניפים. המערכת החדשה תאחסן בצורה דיגיטלית מסמכים הקשורים ללקוחות, במאגר מרכזי מאובטח. כשני מיליון מסמכים חדשים יעובדו בה מדי שנה. יישום הכולל יצירה אוטומטית של מסמכים, המבוסס על טכנולוגיית xPression של EMC, יהיה הראשון שייושם במסגרת המערכת.

מערכת יצירת המסמכים האוטומטית תיצור מסמך – כגון חוזה, עם סעיפים המשקפים בדיוק את התנאים שעליהם הוסכם בין הלקוח לבנק. על פי הבנק, הדבר יפחית במידה משמעותית את העבודה הידנית הכרוכה בהכנת מסמכים, ויביא לשירות מהיר יותר ללקוח ולתקשורת עמו על פי סטנדרטים קבועים.

צוות היישום יכלול יותר מ-20 יועצים של נס טכנולוגיות, חלקם מנס צ'כיה, המתמחים במערכות לניהול מסמכים ובעלי ידע מעמיק במוצרי EMC. ביישום הפרויקט ייעשה שימוש נרחב במוצרי EMC, החל מאחסון חכם של מסמכים דיגיטליים מוצפנים וניהול גישה, דרך מערכות ליצירת תוכן, וכלה בפתרונות לצפייה במסמכי לקוחות, על פי תפקידיהם של עובדי הבנק.

כאשר יושלם הפרויקט, המערכת תאחסן גם פרטים על המיקום הפיזי של המסמכים בעותק קשיח, בנוסף למאגר התוכן המרכזי. מטרת הפרויקט לטווח ארוך הינה לכלול את כל הפונקציונאליות של ניהול מסמכים, כולל פונקציונאליות המתבצעת עתה על ידי יישומים אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים