קבוצת אמן רכשה 40% מאינוקום תמורת מיליוני שקלים

במסגרת הסכם הרכישה תמשיך אינוקום וקבוצת אמן תמנה דירקטור מטעמה בחברה ● אינוקום מתמחה במתן פתרונות IT בתחומי אבטחת המידע ורשתות התקשורת ● אף שההסכם נחתם, הוא ממתין לאישור סופי של הממונה על ההגבלים העסקיים

קבוצת אמן רכשה 40% מאינוקום, המייצגת בישראל חברות IT רבות. פרטי הרכישה לא פורסמו, כיוון שהשתיים הן חברות פרטיות, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי מדובר בעסקה בת מיליוני שקלים. אף שההסכם נחתם, הוא ממתין לאישור סופי של הממונה על ההגבלים העסקיים.

במסגרת הסכם הרכישה תמשיך אינוקום, שמצויה בבעלותם של יהונתן גד וצביקה וייסמן, לפעול במתכונתה הנוכחית, וקבוצת אמן תמנה דירקטור מטעמה בחברה. שתי החברות תשתפנה פעולה על מנת להגדיל את פעילותן בשווקים הישראלי והבינלאומי.

אינוקום מתמחה במתן פתרונות IT בתחומי אבטחת המידע ורשתות התקשורת. החברה קיימת חמש שנים, ולדברי גד, "בתקופה זו, אינוקום מיצבה את עצמה בשוק המקומי כ-VAD – מפיץ בעל ערך מוסף – ולא כ-'מזיזת קופסאות'. אנחנו מפיצים רק מוצרים שהם בבחינת פורצי דרך, כאלה שמביאים יתרון עסקי אמיתי ללקוח".

החברות שאינוקום מפיצה פועלות בכמה תחומי IT. בתחום אבטחת המידע מפיצה החברה את הפיירוול של פאלו אלטו (Palo Alto Networks), את פתרון אבטחת המידע בקישוריות לרשת המסופק כתוכנה כשירות (SaaS) של Zscaler ואת מוצר אבטחת הדואר האלקטרוני וסינון דואר הזבל של איירון פורט (IronPort). בתחום התקשורת היא מפיצה את מוצר מיטוב רשת ה-WAN של ריברבד (Riverbed), את הפתרונות לאיזון עומסים ולהאצת ביצועים של A10 ואת מוצריה של בלייד (Blade Networks), שמייצרת מתגים למרכזי נתונים שמטמיעים פרויקטי וירטואליזציה. בנוסף, אינוקום מפיצה גם את מוצרי Aerohive, שעוסקת בתחום הפריסה החכמה של תקן N בתקשורת אלחוטית, ו-Good, שמאפשרת לארגונים לתת לעובדים שלהם להשתמש בטלפונים חכמים, תוך הפרדה בין הארגון לעולם הפרטי של המשתמש.

יהונתן גד, יושב ראש ומנכ"ל משותף באינוקום, אמר ששתי החברות יפיקו תועלת מרובה מהרכישה ומשיתוף הפעולה. "בשנים האחרונות הובלנו מהפיכת אבטחת מידע ותקשורת בשוק ה-IT הישראלי, והגדלנו נתח שוק של פתרונות טכנולוגיים מובילים", ציין גד. "אני משוכנע שהחיבור לקבוצת אמן יגדיל אף יותר את נתח השוק שלנו בתחומים שונים בהם קבוצת אמן דומיננטית במיוחד, כמו המגזר הפיננסי והציבורי".

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, אמר ש-"בחרנו להשקיע באינוקום בשל הערך המוסף של החברה, יכולתה בזיהוי מגמות מובילות בעולם ה-IT, איתור חברות מובילות חדשות והבאת מוצריהן לישראל. אסטרטגיית החדירה לשוק של החברה, שנעשתה בעזרת עבודה נכונה עם שותפים עסקיים, הוכיחה את עצמה. זיהינו סינרגיה בין פעילותנו ופעילות אינוקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים