מוטי גוטמן, מטריקס: "רכשנו 50 חברות ביותר מ-300 מיליון ש'; זה ב-DNA שלנו ונמשיך לעשות זאת"

"ביצענו השנה כבר שש רכישות. חברות רוצות להירכש על ידינו", אמר גוטמן במפגש מיוחד של הנהלת מטריקס, שנערך בבית אנשים ומחשבים לרגל עשור להקמת החברה ● משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים: "לא משעמם במטריקס. הדבר היחידי שקבוע הוא השינוי, כל שנה נראית אחרת"

"בעשר שנות קיומה רכשה מטריקס יותר מ-50 חברות בשווי כולל של יותר מ-300 מיליון שקלים, והגדילה את כוח האדם שלה ממאות – לאלפי עובדים. רכישות זה ב-DNA שלנו – ונמשיך לעשות זאת", אמר מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

גוטמן אמר את הדברים במפגש מיוחד של הנהלת מטריקס, שנערך היום (ד') בבית אנשים ומחשבים. המפגש נערך לרגל ציון עשור להקמת החברה והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך ראשי של אנשים ומחשבים.

לדברי גוטמן, "ביצענו השנה כבר שש רכישות. חברות רוצות להירכש על ידינו. המייחד את החברה זו התרבות הארגונית שלה. מטריקס נבנתה מתוך רצון לייצר סוג של תרבות עסקית התואמת את ערכיה: לקוחות, הוגנות, טכנולוגיה, איכות וחדשנות".

"אנו פועלים בעולם שירותי התוכנה. זו הליבה העסקית שלנו, לצד פעילויות נוספות. שירותים נקנים רק אם הלקוחות הארגוניים נותנים בך אמון, ונוצר קשר ארוך טווח. לקוחות יודעים לסמוך עלינו. התרבות שנוצרה בהנהלה חלחלה להנהלות הנמוכות יותר ומשם לעובדים. הקרדיט היחיד שאני לוקח על עצמי הוא בחירת אנשי ההנהלה".

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה. צילום: פלי הנמר"מטריקס חברה ישראלית המכוונת לשוק הישראלי", אמר גוטמן ורמז לנס טכנולוגיות בלי לנקוב בשמה. "איננו מנסים להיכנס לשוק הבינלאומי. בעסקי השירותים צריך להכיר את הלקוחות. את הלקוח הישראלי לא מעניינת הצלחת ספקית השירות בעולם, אלא זמינות השירות כרגע בארץ". הוא הוסיף, כי "אנו יצירתיים בכל התחומים, אבל בכסף, בניהול ההשקעות – אנו שמרנים. איננו הולכים לפרויקטים מפסידים. אנו בררנים בבחירת הפרויקטים. החברה מתגמלת את המנהלים רק על הרווח ולא על המחזור".

"יזמות לצד שמרנות"

דליה רובינסון, מנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות, מטריקס. צילום: פלי הנמרזיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה, אמר כי "כאשר מטריקס רכשה אותנו, אחרים לא האמינו ואף אנו לא האמנו שנישאר בחברה לאורך זמן, כי מיזמים הפכנו להיות שכירים. בחברה יש תרבות אג'ילית ופלקסבילית, יש יזמות לצד שמרנות, יש סטארט-אפ לצד עבודה עם חברות תוכנה ותיקות כגון BMC, לאורך זמן. לשותפים נעים לעבוד עימנו, ואיננו יוצרים אנטגוניזם בקרב המתחרים".

אודי אשכנזי, מנהל חטיבת טלקום ו-CRM, מטריקס. צילום: פלי הנמרדליה רובינסון, מנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות, אמרה כי "כשנכנסתי לחברה גיליתי הנהלה מדהימה, מקצוענית ומתקתקת. יש לי גב בנושאי תפעול, מנהלה ומשאבי אנוש ואני פטורה מלעסוק בנושאים אלה ועוסקת רק במהות. מאפיין נוסף של החברה והנהלתה הוא היצירתיות – אין קיבעון מחשבתי. בעבודת צוות מתגברים על הבעיות ומגיעים לפתרונות מעניינים".

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס. צילום: פלי הנמראודי אשכנזי, מנהל חטיבת טלקום ו-CRM במטריקס, אמר, כי "יש בחברה תחושה של שותפות לגבי ההצלחה. ההנהלה והעובדים מצליחים להעביר את ההתלהבות החוצה. העסק הזה 'מפוצץ' מרוב אקשן". הוא ציין, כי "העובדה שהמנהלים והעובדים נמצאים בחברה פרקי זמן ארוכים – עושה טוב ללקוחות".

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של החברה, אמר כי "כמו בזוגיות, כך גם חברי ההנהלה עובדים על הקשר ביניהם. אני קשוב לצורכי מחלקות השיווק ומשאבי האנוש, למרות שזה מנוגד לאינטרסים שלי". אטיאס ציין, כי "לא משעמם במטריקס. הדבר היחידי שקבוע הוא השינוי, כל שנה נראית אחרת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים