Comm-IT תשמש כזרוע פיתוח התוכנה של הסטארט-אפ פנטלום; היקף העסקה: מאות אלפי שקלים

במסגרת ההסכם, תפתח Comm-IT את מערכת השליטה והבקרה המרכזית העוטפת את הסנסורים של פנטלום, שעוסקת בייצור מערכות למדידת מהירות וכיוון הרוח

Comm-IT הישראלית – ספקית פתרונות משולבים בתחומי התוכנה, התקשורת והסיסטם, תהפוך לזרוע פיתוח התוכנה של חברת ההזנק פנטלום, העוסקת באנרגיה ירוקה. במסגרת ההסכם, תפתח Comm-IT את מערכת השליטה והבקרה המרכזית העוטפת את הסנסורים של פנטלום. השלב הראשון של פרויקט הפיתוח נאמד בכ-6 חודשי עבודה. היקפה הכספי של העסקה מוערך במאות אלפי שקלים.

פנטלום טכנולוגיות מפתחת את ה-SpiDAR – מערכת מבוססת לייזר למדידת מהירות וכיוון הרוח. ה-SpiDAR משמשת לשיפור הניצולת של טורבינות רוח ולחיסכון ניכר בעלויות הקמת ותפעול חוות רוח.

לדברי אריק פיינגולד, יו"ר Comm-IT, "אנו נתמוך בפיתוח התוכנה של פנטלום כחלק מההתמחות שלנו בתרגום רעיון למוצר פועל. ההתבססות על הידע והניסיון הרב של צוותי המומחים בComm-IT- מאפשרים לפנטלום לקחת רעיון מנצח, לתרגם אותו למוצר פעיל, להימנע מטעויות קריטיות כבר בשלבי הפיתוח הראשונים, לקצר את זמן ההגעה לשוק ולהראות יתרון תחרותי בכל רגע נתון".

גילי שמאי, סמנכ"ל פיתוח עיסקי בפנטלום: "בחרנו ב-Comm-IT כי כבר בשלב המכירה היא התבלטה על פני המתחרות האחרות בגישה המקצועית שלה לפרוייקט. הבנו כי בעבודה עם Comm-IT נוכל לפתח את ה-Roadmap של חיי המוצר שלנו בקצבי זמן מהירים הנחוצים לחברה על מנת להקדים את היציאה לשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים