מודו חשפה את הדגם החדש של מכשיר הסלולר שלה

מכשיר הסלולר החדש - המודו T - הוא בעל מסך מגע בגודל 2.2 אינץ', ומופעל במערכת ההפעלה BREW של קואלקום ● במכשיר יש נפח זיכרון של 2 ג"ב וניתן להרחיבו עד 32 ג"ב ● דב מורן, היזם והמנכ"ל של מודו, דיבר גם על הכישלון של המכשיר הקודם של החברה: "השקנו אותו באיחור, עשינו טעויות, וגם למדנו"

חברת הסטארט-אפ הישראלית מודו חשפה היום (א') את הדגם החדש של מכשיר הסלולר שלה – מודו T. בתדריך עיתונאים שקיימה החברה, הציג דב מורן, היזם והמנכ"ל של מודו, את המכשיר החדש וסיפק כמה רמזים על תוכניות ההמשך של החברה. מורן גם דיבר בגילוי לב על הכישלון של המכשיר הקודם של החברה, שהושק ביולי 2009. "השקנו אותו באיחור, עשינו טעויות, וגם למדנו", אמר מורן.

מכשיר הסלולר החדש יושק בשני דגמים – אחד תואם דור 2.75 והשני תואם דור 3.5. המודו T הוא בעל מסך מגע איכותי בגודל 2.2 אינץ', המופעל במערכת ההפעלה BREW של קואלקום. הוא כולל מספר מסוים של אפליקציות שהוטמעו בו מראש. במכשיר יש נפח זיכרון של 2 ג"ב וניתן להרחיבו עד 32 ג"ב. בנוסף, הוא כולל גם רדיו FM, תוכנת GPS וקישוריות בלוטות'.

המכשיר החדש שומר על הקונספט הראשוני של מודו, כלומר טלפון סלולרי זעיר, שניתן להרכיב לו אביזרים שונים, בהתאם לצורך. יחד עם המכשיר משיקה מודו גם כמה אביזרים – מצלמה, מקלדת, תוספת שמאפשרת לרוץ עם המכשיר ותושבת עם רמקול.

בשבועות הקרובים תחל ההפצה של המכשיר באמצעות מפעילות סלולריות בכמה מדינות בעולם, שמורן לא ציין אותן. בישראל המכשיר לא יימכר עדיין, משום שעדיין לא פותח לו ממשק עברי ולכן החברה לא קיבלה ממשרד התקשורת אישור כדי להפיצו בארץ, אבל מורן ציין כי בחברה שוקדים על פיתוח הממשקים גם בעברית, ולדבריו, קרוב לוודאי שהפיתוח יסתיים ברבעון הראשון של 2011.

מורן ציין כי למרות שהיום יש פריחה גדולה של מכשירי סלולר משולבים, עדיין מרבית האנשים מחפשים בטלפון פונקציונליות פשוטה – שיהיה אפשר לדבר בו בקלות, לשלוח הודעות ומדי פעם לגלוש, "ואני מאמין שמודו T אכן עונה על צרכים אלה". מורן לא חשף את מחירו של המכשיר, אך ציין שמראש התכנון שלו בנוי על מחיר יחסית נמוך, שמתאים לרמות הכנסה נמוכות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים ש.

    מאחל הצלחה לאיש הזה ולחברה. המכשיר הזה הוא אפגרייד מדהים למוצר הראשון שלו ומהיכרותי המעמיקה עם השוק הזה יש לו פוטנציאל הצלחה גבוה מאוד. מודו קלעה לצרכים של הקונים האמיתיים. הם לא ינצחו את אייפון אבל גם לא צריך לנצח את אייפון בשביל ליצור הצלחה גדולה במשגים ישראלים.

אירועים קרובים