דיווחים: נשיא ומנכ"ל HP המודח, מארק הארד, הגיע להסדר פשרה עם המתלוננת

האישה, שעבדה כקבלנית משנה של HP בתחום השיווק, חתמה על פי הדיווחים על מסמכים לפיהם היא מנועה מנקיטת צעדים משפטיים נגד HP ● עם זאת, גורמים בשוק צוטטו בסוף השבוע באומרם, כי ישנה סבירות שגורמי רגולציה בארצות הברית עלולים לתבוע הסברים ממועצת המנהלים של HP, לגבי העברת הכספים לאותה אישה

הקלה לבעלי המניות של HP? סוכנויות הידיעות מדווחות, כי מארק הארד, נשיא ומנכ"ל HP המודח, הגיע להסדר פשרה משפטי עם אישה שהגישה נגדו תלונה בגין הטרדה מינית. האישה, שעבדה כקבלנית משנה של HP בתחום השיווק, חתמה על פי הדיווחים על מסמכים לפיהם היא מנועה מנקיטת צעדים משפטיים נגד HP.

עוד קודם לכן, בהודעה הרשמית שפורסמה על פיטורי הארד, הדגישה הנהלת HP, כי אין בכוונתה לנקוט בהליך משפטי נגדו בפרשה. הנימוק היה, כי הבודק החיצוני שחקר את הפרשה מצא אומנם שאכן התקיימה מערכת יחסים בין הארד למתלוננת, אולם המנכ"ל לא הטריד אותה מינית. כמו כן, הבודק החיצוני לא הצליח להוכיח שאותם כספים שלכאורה הועברו לאותה אישה, שולמו בגין אותם יחסים עם הארד.

גורמים בשוק צוטטו בסוף השבוע באומרם, כי ישנה סבירות שגורמי רגולציה בארצות הברית עלולים לתבוע הסברים ממועצת המנהלים של HP, לגבי העברת הכספים לאותה אישה. כך, הרגולטורים צפויים לשאול מדוע מנגנוני הבקרה של החברה לא עלו על העברות הכספים האלו בזמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים