דרור אברמוב מונה למנכ"ל חטיבת ההדמיה וההדפסה של HP

אברמוב שימש בשלוש השנים וחצי האחרונות כ-CFO של החברה ● מדובר בפעם הראשונה שבה ממנה HP מנהל כספים ראשי לתפקיד ניהולי באחת החטיבות המקצועיות ● לדבריו, "הרקע שלי הוא טכנולוגי - למדתי מדעי המחשב והפיזיקה, ועסקתי שנים רבות בניהול IT ובייעוץ" ● אברמוב יחליף בתפקיד את ריקי אביב, שמונתה לאחרונה למנהלת חטיבת HP Enterprise Services

דרור אברמוב, מנכ"ל HP Inc

דרור אברמוב, ששימש בשלוש השנים וחצי האחרונות כ-CFO של HP, מונה למנכ"ל חטיבת ההדמיה וההדפסה של החברה. בתפקידו החדש, יוביל אברמוב את פעילויות המכירות, השיווק והמוצרים של החטיבה. מדובר בפעם הראשונה שבה ממנה HP ממנים מנהל כספים ראשי לתפקיד ניהולי באחת החטיבות המקצועיות. אברמוב מחליף בתפקיד את ריקי אביב, שמונתה לאחרונה למנהלת חטיבת HP Enterprise Services (לשעבר EDS).

אברמוב אמר לאנשים ומחשבים, כי "אני רואה בתפקיד אתגר ניהולי גדול – ראשית, בגלל ההובלה של HP בתחום ההדמיה וההדפסה, שמחייבת אותנו גם לשמור על הפוזיציה וגם לחדש ולקדם תחומים נוספים, כגון: תחום שירותי ההדפסה".

לדבריו, "אני לא ה-CFO הטיפוסי. אמנם, בשנים האחרונות הייתי בעולם הפיננסי, מתוכן שלוש שנים וחצי ב-HP , אבל הרקע שלי הוא טכנולוגי. למדתי מדעי המחשב והפיזיקה, ועסקתי שנים רבות בניהול IT ובייעוץ". עוד אמר אברמוב, כי "כמנהל כספים וכ-COO, אני מעורב בכל פעילויות החברה, כך שגם תחום החטיבה שאני הולך לנהל מוכר לי".

אברמוב הצטרף ל-HP מלאחר שמילא תפקידים בכירים בתחום הכספים באפלייד מטריאלס. בין היתר, הוא היה מנהל הכספים של החברה בישראל ובבריטניה. קודם לכן, הוא שימש כסמנכ"ל הכספים של אווייה (Avaya). אברמוב הוא רואה חשבון ומוסמך במנהל עסקים, ויש לו תואר ראשון בפיזיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים