דל מינתה את מטריקס כמשווקת ראשית

ענקית האינטגרציה הישראלית תשווק שרתים, פתרונות אחסון, וירטואליזציה ושירותים מנוהלים של דל למגזר העסקי ● שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל, "בתקופה בה דל מאתרת שותפים עסקיים בעלי ערך מוסף, מלבד מכירת החומרה, אלא גם בהטמעת תפיסת סל הפתרונות הייחודי שלה - מטריקס הינה בחירה מצוינת וטבעית"

יצרנית המחשבים העולמית דל (Dell) מינתה את מטריקס כשותפה אסטרטגית ומשווקת ראשית (First Tier) למוצרי החברה במגזר העסקי בישראל. השילוב בין סל הפתרונות של דל – המציע שרתים, אחסון, וירטואליזציה ושירותים מנוהלים, לבין חברת אינטגרציה גדולה כמטריקס, עתיד לסייע לשתי החברות להביא לגידול בנפחי העסקים שלהן בארץ.

מטרתה של דל במהלך זה היא בין היתר להביא להטמעת תפיסת ה-Simplfy IT שלה, העוסקת בהפשטת תהליכי ההקמה וניהול פתרונות המידע הארגוניים. בנוסף, בעקבות שיתוף הפעולה בין החברות, צפויה להרחיב דל את היקף פעילותה בדרום הארץ – אזור בו למטריקס נוכחות חזקה כאינטגרטורית.

לדברי שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל, "בתקופה בה דל מאתרת שותפים עסקיים בעלי ערך מוסף, מלבד מכירת החומרה, אלא גם בהטמעת תפיסת סל הפתרונות הייחודי שלה – מטריקס הינה בחירה מצוינת וטבעית. מטריקס הינה בעלת יכולות שירות ואינטגרציה מהגבוהות בענף ואנו מאמינים ביכולתה להוביל ולהטמיע פרויקטים מתקדמים ומורכבים".

שרה פאר, מנהלת חטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס: "בחיבור עם דל קיים מינוף רחב של פתרונות משולבים לכל מגזר הלקוחות. דל מביאה את פתרונות החומרה החדישים ואנו את הידע בתחום ניהול וביצוע פרויקטי תשתיות משולבים. בשילוב של שנינו נגיע ללקוחות עם פתרונות אטרקטיביים, חדשנים ומקצועיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים