חברי סנאט אמריקנים דורשים תשובות בנושא "מפת החום" של סטרבה

יצרנית אפליקציית הספורט תיאלץ לספק הסבר מדוע פרסמה את מפת החום הגלובלית, שחשפה בשוגג מיקום של מתקני ממשל רגישים ברחבי העולם ואת תנועותיהם של מיליוני משתמשים

נזקי החום. אילוסטרציה: GennadiCh/BigStock

חברי סנאט דמוקרטים דרשו אתמול (ד') כי יצרנית אפליקציית הספורט סטרבה (Strava) תספק הסבר מדוע פרסמה את "מפת החום" הגלובלית, שחשפה בשוגג מיקום של מתקני ממשל רגישים ברחבי העולם ואת תנועותיהם של מיליוני משתמשים.

חבר הסנאט הדמוקרטי פרנק פאלון, העומד בראש ועדת האנרגיה והמסחר, דורש שמנכ"ל סטרבה, ג'יימס קוארלס, יסביר מדוע החברה פרסמה את "מפת החום", אילו אמצעי הגנה על פרטיות היא הציעה למשתמשיה, כיצד היא מאבטחת את הנתונים מפני האקרים, והאם החברה שינתה את מדיניותה בעקבות הפרסומים האחרונים על נזקי "מפת החום" שלה.

"הפופולריות הגואה של צמידי הספורט ומכשירים לבישים אחרים העלתה שאלות רציניות בנוגע לנתונים שהם אוספים ומשתפים, כמו גם לרמת השליטה של המשתמשים במידע האישי שלהם", כתב פאלון בפנייתו, שחתמו עליה עוד שמונה חברי סנאט עמיתים.

"הנתונים שהמכשירים האלה אוספים חושפים את מיקומם המדויק של המשתמשים, פעילויות יומיומית וגם מידע בריאותי…. במקרים אלה, סטרבה לא טרחה כלל לאבטח את המידע, ובמקום זאת אף פרסמה באינטרנט מידע על מיקומים שכל אחד יכול לראות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים