פרולוג'יק תפיץ את פתרונות Ivanti בישראל

סוויטת פתרונות החברה בתחום אבטחת וניהול נקודות הקצה, כוללת אנטי וירוס, הצפנה של הדיסקים, הפצת תיקוני תוכנה, דיווחי פגיעויות ועוד

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: דני שביט

פרולוג'יק (Prologic), המתמחה בייעוץ, יישום והטמעה של פתרונות לתחומי תשתיות מחשוב, אבטחת מידע, והפצה של פתרונות טכנולוגיים, חתמה על הסכם הפצה ושיווק של פתרונות חברת הטכנולוגיה Ivanti בשוק הישראלי.

Ivanti, לשעבר Landesk, הינה ספקית של פלטפורמה אחודה לניהול משאבי ה-IT המתמחה בין השאר בפתרונות לתחומי אבטחת מידע והגנת סייבר – בדגש על אבטחת וניהול של נקודות הקצה הארגוניות.

סוויטת פתרונות החברה בתחום אבטחת וניהול נקודות הקצה כוללת אנטי וירוס, הצפנה של הדיסקים, הפצת תיקוני תוכנה (Patch Management), דיווחי פגיעויות, ועוד. בתחום בקרת אפליקציות (Application Control for Endpoints) הסוויטה כוללת פתרונות לבקרת גישה, אכיפה וניהול מדיניות גישת עובדים לאפליקציות הארגוניות, ועוד. בנוסף כוללת הסוויטה פתרונות לניהול הבקרה והגישה למכשירים מרוחקים – אבטחת ATM, נקודות מכירה, קיוסקים ועוד.

עבודה בצורה מהירה וחלקה יותר

Ivanti הינה תוצאה של מיזוג שהתבצע בתחילת השנה בין החברות Landesk ו-HEAT Software. שתי החברות היו פעילות במשך כ-30 שנים בתחומי פתרונות ניהול ה-IT.

כיום מועסקים ב-Ivanti למעלה מ-2,000 עובדים ברחבי העולם. היא מפעילה 36 משרדים ב-23 מדינות, פעילה באמצעות שותפי הפצה ואינטגרציה בעשרות מדינות נוספות, והיא מנהלת למעלה מ-250 מיליון נקודות קצה – מחשבים, שרתים ומכשירי מובייל – באלפי ארגונים.

פרולוג'יק מספקת שירותי אינטגרציה, מיקור-חוץ ושירותי ייעוץ מתמחים (Professional Services). כמו כן, החברה מפעילה פעילות ייעודית המתמחה בייצוג של חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק המקומי.

לדברי ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, "Ivanti מציעה פלטפורמה עשירה של פתרונות אבטחת מידע והגנת סייבר אשר שמה דגש על רמה גבוהה של אבטחה, במיוחד לנקודות הקצה הארגוניות, לצד קלות התפעול והשימוש. בסופו של יום הפלטפורמה של Ivanti מסייעת למנהלי ה-IT לבצע את עבודתם בצורה מהירה וחלקה יותר, ומסייעת לספק למשתמשים העסקיים בארגון שירות ברמה גבוהה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים