קוואליטסט הישראלית מגייסת כ-150 עובדים

חברת בדיקות התוכנה מחפשת, בין היתר, בודקי תוכנה, מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה לבדיקות RF ומהנדסים בעלי ניסיון בעבודה עם מערכות רפואיות מולטי-דיסציפלינאריות

טלי שם-טוב, מנכ"לית קוואליטסט ישראל. צילום: שי אוקנין

קוואליטסט (QualiTest) הישראלית, העוסקת בבדיקות תוכנה ואבטחת איכות, מגדילה את כוח האדם שלה בישראל ב-10% ומגייסת 150 עובדים, נוסף על ה-1,500 שהיא מעסיקה בארץ. ככלל, עומד מספר העובדים של החברה על כ-3,000.

החברה מגייסת את העובדים לפרויקטים רבים ברחבי הארץ, במגוון רחב של חברות ותחומים. בין המשרות הפתוחות: בודקי תוכנה, מפתחי אוטומציה לבדיקות תוכנה ומערכת, מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה לבדיקות RF, מהנדסי תקשורת ומהנדסים בעלי ניסיון בעבודה עם מערכות רפואיות מולטי-דיסציפלינאריות.

הגיוס, שיתפרס על פני החודשים הקרובים, הוא המשך הצמיחה של החברה בעשור האחרון, לאחר שזכתה בפרויקטים ומכרזים גדולים בחברות ענק. מקוואליטסט נמסר כי כלל עובדיה נותנים שירותים מקצועיים באתרי החברה ובאתרי הלקוחות השונים בקבוצות אורגניות גדולות, ונהנים מתנאים טובים ומאופק קידום מקצועי.

טלי שם-טוב, מנכ"לית קוואליטסט ישראל, ציינה כי "כחלק מחזונה של קוואליטסט להיות חברת הבדיקות הגדולה בעולם אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחתנו. אם ברצונכם להיות מקצוענים ומובילים בעולם בתחום הבדיקות – מקומכם עימנו, בקוואליטסט".

לפרטים נוספים ולהגשת מועמדות ניתן ללחוץ כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים