Slack עוברת למגרש של הגדולים

החברה הכריזה על גרסת Enterprise Grid, שמיועדת לספק את אותם תהליכי עבודה - אבל לשימוש בתאגידים ובארגונים גדולים, עד חברות בגודל של חצי מיליון עובדים שמשתפים בפלטפורמה

Slack, החברה שעומדת מאחורי האפליקציה העסקית בעלת אותו השם המאפשרת לקבוצת משתמשים לתקשר, לשתף קבצים משירותים אחרים וגם לעבוד איתם יחדיו, הכריזה על Enterprise Grid שמיועדת לספק את אותם תהליכי עבודה אבל לשימוש בתאגידים ובארגונים גדולים, עד חברות בגודל של חצי מליון עובדים שמשתפים בפלטפורמה.

החברה, שהשיקה את המוצר הראשוני שלה לפני כשלוש שנים וכבר צברה חמישה מיליון משתמשים יומיים שמהם כ-1.5 מליון משלמים, סיפרה שהגרסה הארגונית נמצאת בפיתוח מזה שנה, והיא מבוססת על Slack עצמה, אם כי ללא מגבלת מרחבי עבודה וכן שלל כלים חדשים כמו חיפוש, תרחישי בינה מלאכותית וכלי אנליטיקה שיצורפו לחבילה מאוחר יותר במהלך 2017.

לפי החברה, כלים אלו יאפשרו למשתמשים לחפש קבצים ותכנים לכל אורך ורוחב המערכת, להציע תכנים וקישורים למשתמשים אחרים, ובכלל לאפשר גישה לכל מאגר הידע הארגוני.

לציית טוב יותר לרגולוציות

ההבדל המשמעותי בין הגרסה הראשונית לגרסה הארגונית של Slack הוא שבקבוצות בגרסה הארגונית ממונה מנהל שאחראי לטיפול באנשים המורשים להשתמש בקבוצה, אם תרצו מעין מנהלן IT, בעוד שבגרסה "הקלה" כל אחד מחברי הקבוצה היה יכול להוסיף עוד חברים. כן נוספו שכבות אבטחה נוספות וכלים שמאשפרים לציית טוב יותר לרגולוציות.

החברה גם הכריזה בנוסף על מספר לקוחות גדולים ראשוניים, והם מפתיעים למדי: Capital One ,Paypal ויבמ (IBM). העסקה עם יבמ מפתיעה במיוחד לאור העובדה שלה עצמה יש פלטפורמת שיתוף ארגונית בשם IBM Connections.

כמו כן Slack הודיעה על שיתוף פעולה עם סאפ (SAP) לפיו היא תבנה עבורה מגוון בוטים שישתלבו עם השירותים שסאפ מציעה, שאחד מהם יסייע לבצע אינטגרציות עם HANA, פלטפורמת הענן של סאפ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים