ויקיפדיה מציגה: אילו ערכים עודכנו הכי הרבה במהלך השנה?

כלל לא מפתיע שהמועמדים לנשיאות ארצות הברית תפסו השנה מקום מכובד בעשירייה הפותחת ● אך באופן מורבידי משהו, את המקום הראשון תפס הערך "מיתות ב-2016"

ויקיפדיה

שנת 2016 עוד רגע נגמרת וכבר החלו הסיכומים. האנציקלופדיה המקוונת והחופשית ויקיפדיה (Wikipedia) נכנסה גם היא לרוח החג ופרסמה את העמודים שנערכו הכי הרבה פעמים – והתוצאות בהחלט מעניינות.

באופן לא מפתיע, בחמישה מתוך עשרת המקומות הראשונים ניצבים להם עמודים הקשורים לבחירות לנשיאות ארצות הברית. בין אלו ניתן למצוא את השייכים למועמדים דונלד טראמפ (8,933 עריכות) והילרי קלינטון, שערך הוויקיפדיה על נותני החסות למועמדת הדמוקרטית נערך לא פחות מ-6,527 פעמים.

ואולם במקום הראשון, גם כן ללא הפתעה, נמצא הערך "מיתות ב-2016" (Deaths in 2016). אחרי הכול, זו השנה שגבתה את חייהם של לא מעט מפורסמים, ובהם כמובן הזמרים פרינס ודיוויד בואי והספורטאי הנערץ מוחמד עלי.

עוד ברשימה: "מסמכי פנמה" עם 4,659 שינויים, שנת 2016 בספורט עם 5,277 עריכות והטבח במועדון באורלנדו עם 5,540 עדכונים. למען הפיקנטריה נעדכן כי גם ערכי הויקיפדיה של ואך גוך (3,551) ושנת 2016 במוזיקה הדרום קוריאנית (5,074) זכו לעדכונים תדירים.

אגב, אם נפרוט את השינויים לפי חודשים נוכל לשים לב לסדר היום החדשותי מתפתח במהלך השנה. כך, הערך של דיוויד בואי זכה ל-1,133 עדכונים בינואר השנה – החודש שבו הלך לעולמו; הערך על "החיים של פבלו", האלבום של קניה ווסט, זכה ל-1,520 עדכונים בפברואר – החודש שבו יצא לאוויר העולם – ולככב במקום הראשון בחודש זה; והפיגועים בבריסל במקום השלישי בחודש מרץ עם 1,896 עדכונים, וכן הלאה.

לרשימה המלאה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים