"האקסלרטור הוא התחלת הדרך ולא סיומה"

"על הסטארט-אפים להיות מותאמים ומוכוונים לארגוני אנטרפרייז, ועימם אנו בונים ארכיטקטורה טכנולוגית, ועל בסיסה - תכנית עסקית", אמר גיל מי-טל, מנהל Alpha Zone ביבמ ישראל

גיל מי-טל, מנהל האקסלרטור Alpha Zone, יבמ ישראל. צילום: טליה אלק

"כיוון שמדובר בדרך ארוכה, אנו רואים במאיץ התחלה של דרך ולא סיום", כך אמר גיל מי-טל, מנהל האקסלרטור Alpha Zone, יבמ (IBM) ישראל.

מי-טל התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת כנס IBM Alpha Zone Demo Day שנערך אמש (ב'). במהלך הכנס הוצגו החברות הבוגרות של המחזור הרביעי באקסלרטור Alpha Zone, והחברות החדשות שיחלו את המחזור החמישי של התוכנית. באירוע, שהתקיים במרכז יצחק רבין בתל אביב, השתתפו כ-200 שותפים בקרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים (אנג'לים), מנטורים ושותפי התוכנית.

לדברי מי-טל, "המאיץ עובד עם סטארט-אפים שמותאמים ומוכוונים לארגוני אנטרפרייז. הם מגיעים לתוכנית בת 20 שבועות, במהלכה אנו בונים עימם ארכיטקטורה טכנולוגית, ועל בסיסה אנו בונים תכנית עסקית, לשיתופי פעולה עם יבמ ועם לקוחות יבמ בעולם ובארץ".

המחזור החמישי של Alpha Zone. צילום: טליה אלק

המחזור החמישי של Alpha Zone. צילום: טליה אלק

עד כה, סיכם, "השתתפו בתוכנית 25 סטארט-אפים ישראליים לאורך ארבעה מחזורים".

על הבמה עלו נציגי חברות הסטארט-אפ שסיימו את המחזור הרביעי במאיץ.

RadGreen מפתחת ומייצרת מערכות אינטרנט של הדברים לניטור סביבתי לזיהוי והתראה מיידיים על קיום מזהמים כגון רעש, קרינה (בתדרי הרדיו ושדות מגנטיים), איכות אויר וגזים. מערכות תוכנה וחיישנים, אמרה סיגלית מוצפי המנכ"לית, "יאפשרו לארגונים עסקיים ולערים חכמות לפרוס רשת חיישנים יעילה לאיסוף מידע סביבתי, תיעודו ולשיפור איכות חיים ובריאות הציבור".

DiaCardio היא חברת תוכנה המשנה את דרך פענוח בדיקת "אולטרסאונד של הלב". החברה, אמרה הילה גולדמן-אסלן, המנכ"לית, "פיתחה שיטה ואלגוריתמים ייחודיים, המפענחים באופן מהיר, מדויק ואוטומטי לחלוטין, מדדים עיקריים של תפקוד הלב. לחברה אישורי FDA ו-CE ומכירות ראשוניות החלו בהצלחה בארצות הברית". היא סיימה בציינה כי לחברה יש שיתוף פעולה עסקי, עם Merge שנרכשה על ידי יבמ, ועם Watson Health.

ClickSpree, אמר נתי שלזינגר, המנכ"ל, "עושה את מה שעד כה היה בלתי אפשרי. ניתוחי הווידיאו המקיפים של  החברה מגיעים לרובד העמוק ביותר של מדידת מעורבות גולשים בזמן צפייה בוידיאו, ומאפשרים לזהות ולחזות את תנודות הקלות ביותר בהתעניינות של הצופה בתוכן. הפתרון שלנו מאפשר לאתרי תוכן ו-וידיאו ויוצרי סרטונים, למדוד בקלות ובמהירות את ביצועי הסרטים הרבים שלהם".

Buddy & Soul, אמרה טליה מירון-שץ, המנכ"לית, "היא פלטפורמה דיגיטלית להעצמה אישית, המציעה גישה הוליסטית לצרכים הרגשיים של המשתמש, ומעניקה כלים ליצירת שינויי חיים בסביבה מהנה, טלוויזיוניות – שמנוטרת מסביב לשעון".

אוהד ברזילי, מנהל פיתוח Profility, אמר כי "החברה מפתחת כלי ניבוי אנלטיים וכלי עזר בקבלת החלטות, מתמקדת בשוק הבריאות בעיקר סביב פתרונות של שיתוף סיכון עבור האוכלוסיה המבוגרת. הפתרון מבוסס על גישה לבסיס נתונים ייחודי של מיליוני רשומות מעקב אחרי מבוגרים שנשלחים לטיפול ושיקום בבית, בבתי אבות שיקומייים ובבתי אבות לטווח ארוך".

אסף בן-אור, מנכ"ל SolarChange, הסביר כי "אנו פלטפורמת אינטרנט ומובייל המבוססת על טכנולוגיית בלוקצ'יין – שמטרתה לתגמל ולהגביר את השימוש באנרגיה סולרית. בהרשמה לפלטרפורמה שלנו, יצרני אנרגיה סולרית מקבלים סולרקוין – תגמול כלכלי הצמוד לייצור האנרגיה הסולרית. בנוסף, אנו המקור לבסיס נתונים חכם לאנרגיה סולרית הכולל מידע מאומת, ממקורות שונים ורבים, ותובנות וניתוחים חכמים למגוון ישומים".

איאן קפלן, מנהל פיתוח עסקי, SleepRate, ציין כי "החברה מציעה פתרון המשלב ניטור שינה, אבחון של בעיות שינה וטיפול בהן – בעזרת אפליקציית בריאות ידידותית למשתמש. הפתרון נועד לעזור לאנשים הסובלים מבעיות שינה התנהגותיות לשפר את איכות שנתם – על ידי שינוי התנהגותי המלמד אותם להירדם מהר יותר, להתעורר פחות במהלך הלילה ולישון את כמות השינה המדויקת עבורם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים