טמפו העבירה את מערכות ה-ERP שלה לסביבת Suse

המעבר, שעלותו נאמדת ב-200 אלף שקלים, בוצע במשך פחות מחודש ● הוא מאפשר לחברת המשקאות זמינות מקסימלית, האצת מהלכים על גבי מאגרי המידע שלה ושדרוג שרתים תוך כדי תנועה

דורון אופק, מנהל פעילות SuSe בישראל. צילום: יניב פאר

טמפו העבירה את מערכות ה-ERP שלה לסביבת Suse, בפרויקט בשווי של כ-200 אלף שקלים. הפרויקט, שבוצע על ידי לנובו (Lenovo), הסתיים בפחות מחודש – הוא בוצע כולו במהלך החודש הנוכחי.

על פי שתי החברות, המעבר לסביבת Suse מספק לטמפו זמינות מקסימלית וזמן השבתה מינימלי – לא יותר מחמש דקות במשך שנה שלמה.

עוד חשיבות למעבר, מבחינת טמפו, טמונה בהאצת התהליכים והשאילתות השונות על מאגרי המידע שלה וביכולת לבצע שדרוגים מהירים באמצעות המערכות של Suse. כמו כן, עם השלמת הפרויקט יכולה חברת המשקאות לשדרג את השרתים שלה תוך כדי תנועה.

המעבר לסביבת Suse בוצע אחרי שבשנה שעברה התקינה טמפו מערכת של סאפ (SAP) לניהול מחסנים. הפלטפורמה שהותקנה במסגרת הפרויקט הנוכחי היא עבור מערכת ה-ERP מבית סאפ, HANA. מ-Suse נמסר כי 95% מהמערכות האלה ברחבי העולם רצות על גבי גרסאות לינוקס (Linux) שלה.

דורון אופק, מנהל הפעילות של Suse בישראל, הסביר כי "טמפו היא חברת ענק בקנה מידה ישראלי, שמנהלת תהליכי לוגיסטיקה, שינוע וייצור ענפים מסביב לשעון. כל נפילה או אי זמינות של המערכות שלה עלולים לגרום לבעיות קשות בתפקוד ולהפסדים כספיים עצומים. המערכות שאנחנו מציעים זמינות ב-99.9999% מהזמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים