צילום של אריזת ה-iPhone 7 Plus מעיד על הסרת שקע האוזניות

מספר ימים לפני ההשקה הרשמית של ה-iPhone החדש - הסקרנות בשמיים ● אחד הנושאים מעוררי העניין והמדאיגים ביותר את חסידי מכשיריה של אפל הוא הביטול של השקע הסטנדרטי - ומה יבוא במקומו

מחכים בציפייה. צילום: BigStock

אירוע ההשקה הגדול של מכשירי ה-iPhone החדשים של אפל (Apple) יחול בתום השבוע הראשון של חודש ספטמבר. במהלך אירוע המדיה של השבוע הבא עשויה אפל להכריז, לצד ה-iPhone החדש, גם על שעון חדש, Apple Watch 2, ועל מערכת ההפעלה 10 iOS, שתגיע שבוע לאחר ההכרזה הרשמית אל הציבור.

אוזניות או לא להיות

באירוע צפויה החברה להכריז על ה-iPhone 7 Plus, שרבים מחסידיהם של מכשירי הענקית כבר נשמעים מיואשים בשל השמועות על הסרת שקע האוזניות הסטנדרטי בן ה-3.5 מ"מ, שכנראה יוחלף בחיבור האוזניות ליציאת הברק, באמצעות התאמה משמעותית.

לאחרונה חשף אתר Nowhereelse צילום שדלף, ובו מתועדת אריזה ועליה מפרט של מה שייכלל בתיבת המכשיר. על פי התמונה שדלפה, אפל אכן מכנה את סמארטפון הדגל שלה הגדול יותר "iPhone 7 Plus" ואילו הסמארטפון הקטן צפוי להיקרא "iPhone 7".

הטקסט המודפס על האריזה מראה כי ענקית הטכנולוגיה כללה בתיבת המוצר בין השאר Lightning EarPods (אוזניות ברק), הן ב-iPhone 7 והן ב-iPhone 7 Plus. משמעות הדבר היא שהשמועות אודות ביטול כניסת ה-3.5 מ"מ נכונות ככל הנראה.

אפל נהגה לשווק אוזניות 3.5 מ"מ עם מכשיריה מאז הדור הראשון של ה-iPod ששוחרר בשנת 2001. לכן הכללת "אוזניות עם מחבר הברק" במארז של המכשירים החדשים מעידה שהדיווחים על שינוי בכניסת האוזניות צדקו. סביר להניח שמה שהחברה מכנה EarPods יהיו אוזניות בעלות מראה זהה לאוזניות המצורפות ל-iPhone 6S ול-iPhone 6, למעט הקצה המחבר שלהן.

מה עוד בתיבה?

אביזר נוסף שייכלל בתיבה הוא מתאם לשקע ברק בעבור אוזניות 3.5 מ"מ, שמאפשר לחבר אוזניות 3.5 מ"מ קיימות לשני המכשירים החדשים. זוהי תוספת מבורכת, כיוון שאפל מוכרת מתאמים וממירים משלה בדרך כלל בנפרד ולא מאגדת אותם עם המכשירים כבונוס ראוי.

אפל עשויה למכור גם אוזניות בלוטות' (Bluetooth) נפרדות בשם "AirPods" בחנויותיה, ותחל בכך במקביל להשקת ה-7 iPhone. המידע הזה מבוסס על הגשת סימן מסחרי, אשר צצה בחודשים האחרונים.

נקודה נוספת ומעניינת שמציג הכיתוב של המארז היא הציון 256 ג'יגה-בייט, המופיע בחלקה העליון של התמונה, אשר חושף דגם חדש שהיקפו גדול יותר, ומחזק את ההנחה שאפל תזנח את תצורת ה-16 ג'יגה-בייט באופן סופי השנה ותתקדם במכשיריה החדישים אל ה-32 ג'יגה-בייט ואילך.

התמונה שדלפה מציגה את השפה המשפטית הרגילה שמופיעה בדרך כלל במסמכי ה-iPhone, אך קיים סיכוי כי העלון מזויף. אתר 9to5Mac מציין כי דליפות אריזה שצצו לפני השקת מכשירים נחשקים חדשים בעבר התגלו לעתים קרובות כזיוף בסופו של דבר, כך שמוטב להמתין עם עוד קצת סבלנות לאירוע ההשקה הרשמי, שיתקיים ב-7 בספטמבר בסן פרנסיסקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים