הערכות: אפל תשיק במהלך 2017 שלושה מכשירי iPad

למרות התחזית של החברה לירידה במספר הטאבלטים שתמכור, אחד האנליסטים הבכירים מעריך שהיא תשיק שני iPad Pro חדשים ומכשיר בגודל הקלאסי, שייועד לשווקים הבינוניים

בשנה הבאה - שלושה אחים חדשים במשפחת ה-iPad? צילום אילסוטרציה: BigStock

אפל (Apple) תשיק במהלך 2017 לא פחות משלושה מכשירי iPad חדשים – כך עולה מהערכה שכתב אחד האנליסטים הבכירים בתחום, מינג צ'י-קו. הוא כתב את ההערכה על אף שהחברה צופה המשך ירידה בכמות הכללית של יחידות טאבלטי ה-iPad שתימכר בשנה הבאה, אפילו עד כדי 20% פחות מאשר בשנה הנוכחית.

קו מעריך שהחברה תשיק את הדור השני של ה-iPad Pro, שיהיה מצויד במסך 12.9 אינץ'; iPad Pro עם מסך קטן יותר, בגודל של 10.5 אינץ'; ו-iPad בגודל הקלאסי, של 9.7 אינץ', שייועד לשווקים בינוניים יותר, לפחות במונחים של אפל.

הערכה נוספת היא שהמעבדים שישרתו את שני הטאבלטים במשפחת ה-Pro יהיו ה-A10X החדשים, שמיוצרים בתהליך ייצור של 10 ננו-מטר, וה-iPad המוזל יקבל את המעבד הנוכחי, A9X. כל המעבדים ייוצרו על ידי TSMC הטייוונית.

עם זאת, לדבריו, אין לצפות לשינויים מהותיים בתצורה ובעיצוב של מכשירי ה-iPad במהלך 2017. שינויים מהותיים יותר אמורים להתרחש ב-2018, כולל שילוב בפאנלים גמישים מסוג AMOLED, שינויים בתבנית הכללית של המכשירים ושינוי אפשרי בדרכי התקשור עם המכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים