פייסבוק חוגגת מיליארד משתמשים ל-Messenger

אחרי תוספות של תכונות ופיתוחים אינסופיים - כמו גם קצת התעקשות כוחנית להעביר את המשתמשים ליישום בתחילת הדרך - הענקית מציינת מספר חברים מדהים ומבטיחה לעשות הכל כדי שאלו יישארו ויתרבו בהמשך הדרך

ה-Messenger של פייסבוק

פייסבוק (Facebook) הודיעה אתמול (ד') כי ה-Messenger שלה שבר שיא והגיע למיליארד משתמשים פעילים מדי חודש.

הענקית ממנלו פארק עצמה חגגה מיליארד משתמשים כבר בשנת 2012, וכיום היא מתגאה ביותר מ-1.65 מיליארדי משתמשים חודשיים (נכון לסוף חודש מרץ השנה), ואילו ווטאסאפ (WhatsApp) – שאותה רכשה פייסבוק בפברואר 2014 – הצטרפה גם היא למועדון המיליארד האקסקלוסיבי מוקדם יותר השנה.

אסירת תודה על מיליוני ההודעות

הבשורה מעידה יותר מכל על כך שמאמציה של הענקית לצייד את אפליקציית ההודעות המיידיות בתכונות חדשות רבות מספור ולדחוף אנשים להשתמש בה, היו בסופו של דבר משתלמים במיוחד.

"אנשים משתמשים ב-Messenger כדי להתחבר עם האנשים והעסקים החשובים להם ביותר. הם עושים תכניות, חולקים חלומות, שולחים תשלומים, מספרים בדיחות, משחקים, מאפשרים ליקיריהם לדעת שהם חושבים עליהם, ועוד הרבה, הרבה יותר", כתבה החברה בהודעה שפרסמה בבלוג שלה על מנת לחגוג את ההישג, וסיכמה בהודיה נרגשת שאמרה: "אנחנו אסירי תודה לכל האנשים השולחים מיליארדי הודעות מדי יום".

מה אנשים עושים ב-Messenger חוץ מצ'אטים?

אל מיליארדי ההודעות ששולחים מיליארד המשתמשים באמצעות ה-Messenger מדי יום, מצטרפות פעילויות אחרות שאנשים אוהבים לעשות דרך היישום, כמו למשל לשחק יחד. מתברר שתכונות המשחקים של האפליקציה חביבות מאוד על משתמשיה, ששיחקו ב-1.2 מיליארד משחקי כדורסל וב-250 מיליון משחקי כדורגל יחד בתוך ה-Messenger עד כה. בנוסף נהנו המשתמשים גם מ-22 מיליון משלוחי קבצי GIF דרך האפליקציה בכל יום, נתון שמתבטא בממוצע ב-254 גיפים בכל שנייה.

משתמשים שלחו זה אל זה דרך ה-Messenger גם 300 מיליון מדבקות פרחים ביום האם ו-360 מיליון נוספות ביום האהבה בשנה החולפת, אולם מבין חבילות הסטיקרים הזמינות באפליקציה, האהובה ביותר על המשתמשים היא זו של Angry Birds, כך גילתה פייסבוק.

"אנו יודעים כי כל הודעה חשובה לכם – לא חשוב מה רציתם לומר – והצוות שלנו מחויב לבניית חוויות שאתם אוהבים ולהפוך את כל האינטראקציות בחייכם לפשוטות יותר, לא משנה עם מי אתם מתקשרים", התחייבה פייסבוק בפוסט החגיגי שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים