לנובו ואינטל השיקו בישראל חנות נודדת על גלגלים

Lenovo Pop-up מעוצבת בצבעי המותג של החברה, ונבנתה על בסיס מכולה סטנדרטית ● בנייתה הושלמה באחרונה, והיא תציג ותציע למכירה את קו המוצרים החדש של הענקית

חנות על גלגלים. Lenovo Pop-up

לנובו (Lenovo) ישראל השיקה אתמול (ג') באירוע בתל אביב את חנות הקונספט הניידת הראשונה מסוגה בישראל, בשיתוף אינטל (Intel), תחת המיתוג Lenovo Pop-up.

החנות מעוצבת בצבעי המותג של לנובו, ונבנתה על בסיס מכולה סטנדרטית. בנייתה הושלמה באחרונה, והיא תציג ותציע למכירה את קו המוצרים החדש של החברה – מחשבים ניידים, מחשבי all-in-one, טאבלטים ופאבלטים חדשים, המושקים בארץ בימים אלה.

החנות תוצב במקומות שונים ברחבי הארץ ותנגיש את המגוון הרחב של מוצרי לנובו לטווח רחב של קהלים. החנות הניידת תחל לפעול החודש, כאשר בשלבים הראשונים תעבור בין מכללות, אוניברסיטאות ומקומות הומי אדם ברחבי הארץ. לנובו השקיעה במערך הקידום יותר מ-600 אלף שקלים.


"החלטנו ללכת על משהו אחר, שעוד לא עשו בארץ, וכך הגענו לקונספט הייחודי של החנות הניידת, שתתנייד ברחבי ישראל ותביא את החוויה של לנובו לרחבי הארץ. אנחנו גאים לחנוך כאן קונספט חדש, שמתכתב עם חזון החדשנות, העיצוב והטכנולוגיה המתקדמת  של לנובו", הסביר אלי חזן, מנהל קונסיומר בלנובו ישראל, אמש באירוע. "הפעילות השיווקית הייחודית הזו נועדה להביא את ערכי המותג אל הקהל הרחב".

בין המוצרים החדשים שיוצגו בחנות ואשר הוצגו באירוע ההשקה בולטים הדגמים החדשים של משפחת מחשבי ה-Yoga, ספינת הדגל של לנובו, בהם ה-Yoga 900S, המחשב הרב-מצבי הדק בעולם, שמשקלו 999 גרם בלבד, עם ארבעה מצבי עבודה ו-10.5 שעות של הרצת וידיאו, וה-Yoga 900 המבוסס על מעבדי Core i מהדור השישי של אינטל עם מסך IPS בגודל 13.3 אינץ' וברזולוציית +QHD (קרי 3280×1800 פיקסלים) ורמקולי סטריאו של JBL עם Dolby Audio Premium.

בגזרת הטאבלטים תחשוף לנובו לראשונה בישראל את ה-Yoga Tab 3 Pro, הדור החדש של הטאבלטים משובצי המקרן, עם מקרן 70 אינץ' וארבעה רמקולי JBL רבי עוצמה משולבי Dolby Atmos, שאף משולבת בו התקנה של אפליקציית נטפליקס (Netflix). עוד הוצג אמש גם ה-ideapad MIIX 700 – טאבלט מבוסס מעבד Core M7 מהדור השישי של אינטל, עם מסך 12 אינץ', אשר כולל צמד צירי רצועת שעון ומצויד במקלדת המשמשת גם ככיסוי.

התרחבות שוק הגיימינג

בגזרת הפאבלטים הציגה אמש לנובו לראשונה בישראל גם את סדרת הפאבלטים שהוכרזה באחרונה, הכוללת את ה-Phab Plus – פאבלט 6.8 אינץ' אשר תוכנן במיוחד לשימוש ביד אחת ומתאים למשתמש ימני או שמאלי, מציע אורך חיי סוללה שמספיק לכל היום, מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ו-5 מגה פיקסל קדמית, יכולת Panorama Selfie ופלאש לד דואלי, ולצדו פאבלט ה-Phab, עם מסך HD בגודל 6.98 אינץ', סוללת 4250 מילי-אמפר ומאפיין סאונד ייחודי, הכולל שלושה מיקרופונים ומעבד קול ייעודי.

לצד חשיפת מגוון המחשבים, הוסיף חזן וציין, כי "בכל שנייה נמכרים ברחבי העולם ארבעה מוצרים של החברה. היקף המכירות של לנובו עומד על 46 מיליארד דולר והיא מעסיקה 58 אלף עובדים ופעילה ביותר מ-160 מדינות. בתחום מחשבי הקונסיומר, היא מובילה בנתח השוק בישראל מזה תשעה רבעונים ברציפות. כיום, כשליש ממחשבי הקונסיומר הנרכשים בישראל הם מחשבים של לנובו".

חזן פרס עוד את תוכניות לנובו לשנת 2016, והדגיש את ההתרחבות הצפויה לשוק הגיימינג עם משפחת ה-Y, שיתוף הפעולה הבינלאומי עם מותג הגיימינג Razer, הכניסה של מכשירי מוטורולה (Motorola) לשוק וכניסתם הצפויה בקרוב של מכשירי הסלולר של לנובו ממותג Vibe.

באשר למכשירי מוטורולה, לנובו תמשיך לשווק חלק ממכשירי מוטורולה בקו המותג הישן Moto, אבל נראה שבעתיד ייעלמו כל הסימנים המחברים את מכשירי הסלולר עם מוטורולה מוביליטי שנרכשה על ידי לנובו, והמכשירים ימותגו תחת לנובו בלבד, לאור החלטתה באחרונה של לנובו להיפרד ממותג מוטורולה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים