הזוכים בקטגוריות פרויקטים ייחודיים ויצירת בידול, השגת יתרון תחרותי

והזוכים הם... אילוסטרציה: BigStock

פרויקטים ייחודיים

רותם, הקמת מבנה מחשבים חדש והגירת IT בבנק הפועלים

מנימוקי הזכייה: "הוקם מתקן מחשבים אמין, שהוגדר כמתקן המוגן ביותר בישראל. הוא עונה לדרישות הרגולטוריות ומשמש כמתקן המרכזי של הבנק. המתקן משמש כפלטפורמה לשירות מחשוב עבור כלל לקוחות הבנק בארץ ובחו"ל, וכן מהווה תשתית לשירותי מחשוב פנים-בנקאיים".

בנק הפועלים

בנק הפועלים

הדרג הנפרס, ERP לוגיסטי-מבצעי במצפן-לוטם באגף התקשוב של צה"ל

מנימוקי הזכייה: "פרויקט ה-ERP הגדול ביותר שבוצע עד כה בצה"ל, במטרה לשפר את התהליכים הלוגיסטיים ולשפר את כשירות צבא היבשה. הפרויקט שיפר גם את רמת השקיפות בין כל הדרגים בצה"ל, כולל הדרגים הבכירים ביותר, שאף ליוו את הפרויקט מהתחלה. זהו אחד הפרויקטים הגדולים שבוצעו עד כה, עם השפעות מרחיקות לכת על התנהלות הצבא".

צה"ל

צה"ל

המכללה הלאומית לשוטרים, פוליסיטי

מנימוקי הזכייה: "הקמת מערך תקשוב מרכזי של המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש. המכללה מרכזת פעילות של 18 מתקנים, המשרתים 2,000 חניכים ביום ו-150 אלף שעות הדרכה. זהו אתגר ניהולי רב תחומי, המשלב בין טכנולוגיה, לוגיסטיקה, משאבי אנוש ובינוי".

ספק הפרויקט: טלדור

משטרת ישראל

משטרת ישראל

הצבע הון, מערכת הצבעה אלקטרונית ברשות לניירות ערך

מנימוקי הזכייה: "פרויקט ראשון מסוגו במערך הציבורי הפיננסי, שמאפשר לכל בעל מניות בגוף ציבורי שנסחר בבורסה להשתתף באסיפות חברים. הפרויקט משלב ממשק ידידותי, אמצעי זיהוי מגוונים ומערכת בקרה קפדנית אחר כל התהליכים. זהו פרויקט הצבעה אלקטרוני ראשון מסוגו".

ספק הפרויקט: טלדור

רשות ניירות ערך

רשות ניירות ערך

עובר ושב, הקמת ומעבר לאתר חלופי בבנק ישראל

מנימוקי הזכייה: "הקמת אתר חלופי עבור 600 עובדי הבנק לתקופה של כשלוש שנים, עקב שיפוץ מבנה הבנק הראשי. האתר החלופי מספק סביבת עבודה מלאה לעובדי הבנק, כאשר הדטה סנטר נשאר באתר הראשי".

ספקי הפרויקט: טלדור, בינת ו-NCR

בנק ישראל

בנק ישראל

פרויקט הקמת ארכיון היסטורי בקבוצת שיכון ובינוי

מנימוקי הזכייה: "כחברת בנייה שפועלת בארץ מ-1924, הייתה שיכון ובינוי שותפה לאירועים היסטוריים שליוו את הקמת המדינה. הפרויקט כלל דיגיטציה של ארכיון המסמכים הפיזי של החברה ושילוב עדויות. הארכיון מעמיד לרשות הציבור מסמכים שונים ובוצע בו שימור דיגיטלי של מסמכי החברה".

ספק הפרויקט: IFN מקבוצת יעל

שיכון ובינוי

שיכון ובינוי

הקמת מערכת VDIבבנק לאומי

מנימוקי הזכייה: "הקמת תחנות וירטואליות בפריסה רחבת היקף, עם טכנולוגיה ייחודית וירטואלית ותשתיות חדשניות. אלה מאפשרות לעובדים להתחבר מכל מקום ובכל זמן – ולקבל חוויית משתמש טובה יותר בתחנות העבודה".

ספק הפרויקט: EMC ישראל

בנק לאומי

בנק לאומי

מעבר לבניין חדש בהכשרה חברה לביטוח

מנימוקי הזכייה: "מדובר בפרויקט העברת בניין מטה החברה מתל אביב לחולון. הפרויקט כלל בינוי בניין חדש, בינוי דטה סנטר, תכנון וביצוע של שבע קומות משתמשים והחלפת תשתיות תקשורת ואחסון".

ספקי הפרויקט: Comgene, בינת ו-HPE

הכשרה חברה לביטוח

הכשרה חברה לביטוח

מערכת חיש גד אלקטרוני במפעל הפיס

מנימוקי הזכייה: "פרויקט ייחודי, ראשון מסוגו של מפעל הפיס, הכולל פיתוח והטמעה של מכונת חיש גד אלקטרוני. זו מדמה את הפעולות של הגרלת החיש גד הקיימת. הפרויקט כלל ניהול ובחירת ספק בינלאומי, אפיון ותכנון המשחקים, הקמת מערכת שליטה ובקרה מרכזיים על כל המכונות הפועלות ב-150 נקודות, על היקף הפרסים ויכולת שיחזור של כל משחק ומשחק".

מפעל הפיס

מפעל הפיס

יצירת בידול, השגת יתרון תחרותי

הנפקת תובנות עסקיות על ידי ניתוח טקסטים בבנק לאומי

מנימוקי הזכייה: "זהו פרויקט ה-Big Data הגדול מסוגו בבנק, שכולל, בין היתר, הנפקת תובנות עסקיות. זאת, על ידי ניתוח ותיעוד של השיחות עם הלקוחות בערוצים השונים, זיהוי דיבור ואיתור צרכי לקוחות. הפרויקט משלב בין שתי טכנולוגיות – Big Data וערבוב טקסטואלי".

בנק לאומי

בנק לאומי

רופא משפחה און ליין – ייעוץ על ידי רופא משפחה, בשירותי בריאות כללית

מנימוקי הזכייה: "הפרויקט הביא להפעלת מומחה מרחוק, בשעות אחר הצהריים והערב, כאשר המרפאות אינן פעילות. השירות מאפשר אבחון והנפקת מרשמי טיפול. זהו פרויקט חדשני ופורץ דרך בתחום הרפואה הדיגיטלית".

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

פרויקט MOBILE First בבנק דיסקונט

מנימוקי הזכייה: "בשל הפרויקט חל שדרוג של חוויית הלקוח בערוץ מיוחד, שכולל שירותים חדשניים – הזדהות באמצעות טביעת אצבע דרך אפליקציה סלולרית, פעילות בשוק ההון ואפליקציה לארנק האלקטרוני של אפל (Apple). זו זריקת מרץ רעננה, המשפרת את רמת השירות בבנק".

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

לזוכים בקטגוריות אלוף האלופים, אות המערכת והפרויקט המצטיין.

לזוכים בקטגוריית שיפור תהליכים עסקיים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות ניטור שליטה ובקרה וניתוח נתונים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות מינוף טכנולוגיות מתקדמות ומערכות ליבה ותשתית ייזומית לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית רשויות מקומיות לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית תשתיות טכנולוגיות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים