הזוכה בתחרות של קרדיט סוויס: מערכת ללימוד שפת תכנות לתלמידי יסודי

חברת הסטארט-אפ הישראלית קודמאנקי תקבל מלגה שנתית ותהליך בדיקת נאותות להשקעה פוטנציאלית של 250-500 אלף דולרים על זכייתה בתחרות שנערכה בפורום ההיי-טק של הבנק השוויצרי הגדול ופלטפורמת מימון ההמון OurCrowd

מימן לשמאל: אדם קוסטיאל מנהל חיתום חברות בינלאומיות בנאסד"ק בלונדון, דורון אברבוך, מנכ"ל קרדיט סוויס ישראל, ישי פינצ'ובר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקודמאנקי, ויורי נלקין, שותף כללי First OurCrowd. צילום: נועם מושקוביץ

קודמאנקי (CodeMonkey), חברה המפתחת ומשווקת מערכת ללימוד שפת תכנות לילדים, היא הזוכה הגדולה בתחרות הסטארט-אפים השנתית של בנק קרדיט סוויס בישראל, בשיתוף עם פלטפורמת מימון ההמונים, OurCrowd. החברה, אותה הקימו בוגרי תכנית המצוינים של הטכניון והאוניברסיטה העברית, תקבל מלגה שנתית ותהליך בדיקת נאותות להשקעה פוטנציאלית של 250-500 אלף דולרים.

"לאחר מספר זכיות באירועים הממוקדים בתחום החינוך, זוהי זכייה משמעותית עבורנו בתחרות חוצת-סקטורים", התגאה ישי פינצ'ובר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקודמאנקי. "אין לי ספק שהחשיפה ותכנית הליווי יהוו תרומה חשובה לפעילות של קודמאנקי, ובפרט בנושאי הפיתוח העסקי והמימון. אנחנו מודים לקרדיט סוויס, OurCrowd, נסדא"ק ולקהל על ההזדמנות המיוחדת".

תחרות הסטארט-אפים של הבנק השוויצרי הגדול נערכה במסגרת פורום ההיי-טק השנתי של הבנק, שנערך בתל אביב זו השנה השנייה ברציפות. "שפת התכנות היא שפה בינלאומית, שפת העתיד, ואנחנו רואים חשיבות גדולה בהנחלתה לדורות הבאים", אמר דורון אברבוך, מנכ"ל קרדיט סוויס ישראל. "כל המשתתפים בתחרות הציגו רעיונות מצוינים, אבל קודמאנקי בלטו גם בחזון החינוכי שלהם, שתואם לערכים של קרדיט סוויס למצוינות, חדשנות ומובילות טכנולוגית. אנחנו מצפים בקוצר רוח לעבוד עם הזוכים ולראות אותם צומחים".

לחבר בין החדשנות הישראלית פורצת הדרך לעולם

"היה מרגש לארח בפעם השנייה את פורום ההיי-טק השנתי בתל אביב – להביא לישראל משקיעים מהמעלה הראשונה מכל העולם, החולקים עם קרדיט סוויס את ההבנה שישראל היא חממת מצוינות ובעלת הזדמנויות השקעה בתחום ההיי-טק. אנו פעילים בתעשיית ההיי-טק הישראלית ומחויבים להמשיך ולחבר בין החדשנות הישראלית פורצת הדרך לעולם, באמצעות הניסיון העסקי הרב שיש לנו בסקטור זה ורשת הקשרים הענפה שלנו", הוא הוסיף.

בפורום הוצגו השינויים בתעשיית ההיי-טק, ההולכת ומתמקדת בארבעה תחומים: טכנולוגיית המובייל, טכנולוגיית הענן, טכנולוגיות חברתיות ומאגרי מידע. המומחים של קרדיט סוויס ציינו כי בתקופה האחרונה נרשמת מגמה של מעבר מהנפקות ציבוריות להנפקות פרטיות של חברות היי-טק. על פי המומחים, כדי להצליח בשוק התחרותי על החברות לוותר על השאיפה להישאר פרטיות ולהפוך לציבוריות.

הפורום המיוחד של קרדיט סוויס מהווה פלטפורמה בינלאומית ליצירת קשרים, החלפת רעיונות על איתור משאבי צמיחה, הזדמנויות עסקיות והכרה במגמות בינלאומית עתידיות לקהילת ההיי-טק הישראלית. הפורום השנה התמקד במשאבים פיננסיים למגזר ההיי-טק, מעגל החיים של סטארט-אפ.

"כפלטפורמת מימון ההמונים המובילה כיום בישראל, אנחנו גאים בשותפות שלנו עם קרדיט סוויס בפורום זה", אמר יורי נלקין, שותף כללי ב-OurCrowd. "יחד, אנחנו הצלחנו למצוא את החממות והאינקובטורים הטובים ביותר בישראל והצגנו את מיטב הכישרונות שיש כיום במדינה. האיכות של הקהל והחברות שהציגו בפורום, הפכו לאיכותי וכיף כאחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים