אפליקציית Wake Me App היא הזוכה בהאקתון של פורד

מפתחי Wake Me App, פאבל קמינסקי ושי משעלי, מינפו את ממשק פיתוח האפליקציות SYNC AppLink, על מנת ליצור אפליקציה חדשנית אשר מפקחת על מצב העירנות של הנהג ● האפליקציה זכתה בפורד פיאסטה חדשה מתוך כמעט 50 רעיונות שהוגשו על ידי מפתחים בודדים וצוותים

פאבל קמינסקי ושי משעלי עם הפרס הגדול, פורד פיאסטה 2016. צילום: מיכאל חיינובסקי

פורד (Ford) בחרה באפליקציה Wake Me App, אשר מפקחת על מצב העירנות של הנהג, כזוכה בתחרות המפתחים SYNC AppLink של החברה, בתל אביב.

ההאקתון, שנמשך 24 שעות והתקיים ב-11-12 באוקטובר, כלל למעלה מ-150 מפתחי אפליקציות, ונערך בחסות משותפת עם WeiserMazars. האפליקציה הזוכה נבחרה על ידי פאנל של שופטים אשר יצגו את צוות הפיתוח הטכנולוגי של פורד, קרנות הון סיכון וכן מירוצי מכוניות.

"יש בתל אביב בסיס מדהים של מפתחים טכנולוגיים, והכשרון והיצירתיות שראינו בקרב הקבוצות המשתתפות היה יוצא מן הכלל", אמר סקוט ליונס, אחראי פיתוח עסקי וקשרי שותפים, מכוניות ושירותים מחוברים, פורד אירופה. "Wake Me App בלטה הודות לשימוש החדשני שלה בכלי הפיתוח החדשים של SYNC AppLink, אשר ממנפים את המידע הזמין במכונית על מנת ליצור אפליקציות דינמיות לשימוש ברכב".

פאבל קמינסקי ושי משעלי עם צוות השופטים. צילום: מיכאל חיינובסקי

פאבל קמינסקי ושי משעלי עם צוות השופטים. צילום: מיכאל חיינובסקי

Wake Me App מנטרת את סימני העירנות של הנהגים בשלבים שונים של הנהיגה, ומספקת התרעות המשתנות בהתאם למצבם. המפתחים, פאבל קמינסקי ושי משעלי, מינפו את הגרסה העדכנית של ממשק פיתוח האפליקציות של AppLink ואת היכולות החדשות של SYNC 3 לצורך יצירת האפליקציה.

כאשר האפליקציה מבחינה בסימני נמנום אצל הנהג, היא מספקת סדרה של התרעות שונות על מנת ליידע את הנהג לגבי מצבו, לרבות צלצולים קוליים, הגברת עוצמת הקול של הרדיו ואפילו שליחה אוטומטית של מסרונים וביצוע שיחות טלפון אל רשימת אנשי הקשר של הנהג.

אפליקציות זוכות נוספות כללו את Red Alert (מקום שני), אשר מזהירה נהגים בישראל מפני איום בטחוני פוטנציאלי; ו-Karpoolz (מקום שלישי), אפליקציית נסיעות משותפות למשפחות, שמאפשרת להורים לנהל את הפעילויות החברתיות של ילדיהם אחרי שעות הלימודים. האפליקציה שזכתה בציון לשבח, Green Light, מציגה ספירה לאחור ברמזורים המתקרבים בדרך.

פורד הציבה בפני מפתחים אתגר: ליצור אפליקציות מקוריות, אשר ממנפות את התכונות החדשות הכלולות ב-AppLink וב-SYNC 3 – לרבות מסך המגע הקפסיטיבי של המערכת, הזיהוי הקולי המשופר ויכולות הצגת התמונות – על מנת לשפר את חוויית השימוש של הלקוחות בעת הנהיגה.

כזוכים בפרס הגדול, קמינסקי ומשעלי יקבלו מפורד מכונית חדשה לגמרי מדגם פורד פיאסטה 2016 וכן 75 אלף שקלים, כמו גם שירותים בשווי 7,500 דולרים מ-WeiserMazers. האפליקציה הזוכה עשויה להיות מוצעת בעתיד לנהגים בדגמי פורד אשר מצוידים במערכת SYNC 3.

הזוכים במקום השני קיבלו 44 אלף שקלים מפורד ושירותים בשווי חמשת אלפים דולר מ-WeiserMazers,  ואילו הזוכים במקום השלישי קיבלו 22 אלף שקלים מפורד ושירותים בשווי 2,500 דולר מ-WeiserMazers. לזוכים בציון לשבח הוענקו שירותים בשווי 32 אלף דולר מ-WeiserMazers.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים