Y-tech מרחיבה את הדטה סנטר שלה בהשקעה של חמישה מיליון שקלים

הרחבת הדטה סנטר תבוצע באמצעות פתרונות של דל. בהם מערכות אחסון ושרתים, טכנולוגיות חדשניות ומאות אלפי IOPS מבוססי SSD ● במקביל, צורפה החברה לתוכנית הענן של מיקרוסופט

Y-tech

Y-tech Solutions מרחיבה את הדטה סנטר של החברה בהטמעת מערכות שרתים ואחסון נוספות, בהיקף כולל המוערך בחמישה מיליון שקלים. המהלך מבוצע בעקבות הצטרפותה של החברה לתוכנית COSN (ר"ת Cloud OS Network) של מיקרוסופט (Microsoft).

הרחבת הדטה סנטר תבוצע באמצעות פתרונות של דל (Dell). ההטמעה כוללת מערכות אחסון ושרתים, טכנולוגיות חדשניות ומאות אלפי IOPS מבוססי SSD, שימוקמו בחוות השרתים בארץ, וכן יכולות DR לחוות השרתים של Azure בעולם. סכום רכישת המוצרים צפוי לעמוד בשנתיים הקרובות על כמיליון דולר.

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל, אמר כי "השילוב בין הטכנולוגיות מבוססות דל, שישולבו במערך הדטה סנטר של Y-tech, למקצועיות, הידע והניסיון של החברה יפעלו למען הלקוחות והשותפים שלה".

כאמור, במקביל, Y-tech נבחרה כשותפה אסטרטגית בתוכנית COSN של מיקרוסופט ותספק לשותפים עסקיים את שירותי ענן Y-tech דרך ממשק הניהול Azure Pack. פאולה חוסיד, מנהלת שותפי ענן במיקרוסופט ישראל, מסרה כי "הבחירה תאפשר גמישות והמשכיות עסקית, כולל פתרונות היברידיים ללקוחות עם מגוון צרכים. Y-tech מיישמת את חזון מיקרוסופט לפלטפורמת הענן".

תומר שוייצר, מנכ"ל Y-tech, אמר כי "מהלך הרחבת הדטה סנטר שלנו תומך בתהליכי הפיתוח והגדילה שאנחנו עוברים בשנה האחרונה. הרחבת המשאבים, חיזוק השותפות העסקית עם מיקרוסופט והצטרפותנו לתוכנית Cloud OS Network מאפשרים לנו להרחיב את פעילות החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוגב

    אחת החברות הרציניות שאני מכיר, מערכות ברמה, שירות ברמה, שיהיה בהצלחה.

אירועים קרובים