פייסבוק נגד פרופילים עם שמות מסיתים

הרשת החברתית נענתה לפנייה של איגוד האינטרנט ומסרה כי תסיר פרופילים של משתמשים שיוסיפו לשמם כיתוב המפר את תנאי השימוש,בכלל זה "מוות לערבים" או "מוות ליהודים"

"חוק הפייסבוק" - לכנסת

משתמשי פייסבוק (Facebook) שיכתבו "מוות לערבים" או "מוות ליהודים" עתידים לגלות שהפרופיל שלהם ברשת החברתית יוסר – כך עולה מהודעה שפרסם איגוד האינטרנט הישראלי.

האיגוד, שמפעיל את המרכז לאינטרנט בטוח, פנה באחרונה למדור הגלישה הבטוחה של הרשת החברתית, לאחר שקיבל פניות רבות נגד תופעה שקרתה באחרונה, בה משתמשים מוסיפים לשמם את הכיתוב "מוות לערבים" או "מוות ליהודים". אורנה היילינגר, מנהלת המרכז, ביקשה בפנייה מפייסבוק "למנוע את ההסתה".

מהאיגוד נמסר כי נציגת פייסבוק מסרה בתגובה כי תכנים שכאלה הם תכנים פוגעניים ושהחברה תסיר פרופילים של משתמשים שיוסיפו לשמם כיתוב המפר את תנאי השימוש ברשת החברתית.

לדברי היילינגר, "על הציבור לדעת שיש מענה מידי למקרי אלימות שמתרחשים בפייסבוק ובכל מקרה של פגיעה ברשת, בין אם מדובר בתכנים פוגעניים, חרמות או שיימינג. כשאנחנו מדווחים לאנשי פייסבוק, הם משתדלים להגיב במהירות ובמלוא הרצינות. קיבלנו הבטחה שכל פרופיל המפר את תנאי השימוש, ובמקרה זה באמצעות הוספת האמירה המסיתה 'מוות ל…' – יוסר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים