דיווחים: מערכת ההפעלה של גוגל תושק בחודשיים הקרובים

על פי הדיווחים, החברה הסינית Lemote תשיק מחשבי Netbook ו-Nettop שמבוססים על המערכת החדשה, Chrome OS, החל מהחודש או החודש הבא ● החברה שיווקה מחשבים שמבוססים על גרסת לינוקס שלה עצמה, שנושאת את השם Lemote Loonux OS ● מוצריה משווקים רק בסין עצמה, וייתכן שיהיה מדובר מבחינתה של גוגל בהרצת ניסיון

כרום (Chrome OS), מערכת ההפעלה מבית גוגל (Google), תושק עוד החודש, ולכל המאוחר בחודש הבא. מדובר בכמעט שנה לפני ההשקה המתוכננת לפי לוח הזמנים המקורי – כך דיווח האתר Shanzi.com. באתר נמסר, כי חברה סינית בשם Lemote מתכוונת להשיק מחשבי Netbook ו-Nettop שמבוססים על מערכת ההפעלה החדשה. מדובר בחברה שעד היום שיווקה מחשבים שמבוססים על גרסת לינוקס שלה עצמה, שנושאת את השם Lemote Loonux OS. על פי הידיעה, החברה מתכוונת להשתמש מעתה במערכת ההפעלה של גוגל.

Lemote מוכרת מחשבים המבוססים על מעבדי Loongson. מעבדים אלה מיוצרים בסין עצמה, והם, למעשה, מעין "קרובי משפחה" של מעבדי ה-ARM. כמו הקרובים שלהם, גם מעבדי Loongson מיועדים למחשבים דלי צריכת חשמל ודלי ביצועים. מעבדים אלה אינם נמכרים כיום מחוץ לסין, וגם Lemote עצמה אינה מוכרת מחשבים מעבר לגבולות המדינה. אי לכך, ייתכן שאם אמנם תשיק החברה מחשבים שלה עם מערכת ההפעלה כרום, יהיה מדובר רק בהרצת ניסיון מבחינתה של גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים