גוגל משיקה את מוצר האחסון Nearline במחיר של 1 סנט ל-1 ג'יגה-בייט מידע

הרעיון מאחורי הפתרון החדש הוא לאפשר גיבוי כמויות בלתי מוגבלות של נתונים ● המוצר מגיע עם כלי חיפוש שמאפשר קבלת ניתוח של המידע

12/03/2015 18:58
יתנו סנט יקבלו ג'יגה. Google for Work

גוגל (Google) מבצעת שינוי בהרגלי הענן: חטיבת הענן של Google for Work משיקה שירות חדש לעסקים וארגונים בשם Google Cloud Storage Nearline. מדובר בשירות אחסון שמבטיח לעסקים ולארגונים גיבוי נתונים במחיר של סנט אחד ל-1 ג'יגה-בייט מידע.

הרעיון מאחורי הפתרון החדש הוא לאפשר גיבוי כמויות בלתי מוגבלות של נתונים. המוצר מגיע עם כלי חיפוש שמאפשר ליצור ניתוח של המידע על הארגון.

תכונות נוספות של המוצר: הוא מאפשר זמן תגובה של קרוב לשלוש שניות עבור אחזור מידע, לעומת כמעט חמש שעות בפתרונות הקיימים בשוק. כמו כן, גוגל מתחייבת לרמת זמינות מידע של 99% באמצעות אחסון באתרים פיזיים רבים, על ידי ממשק ניהול API מאוחד לכל רוחב פלטפורמת הענן של החברה.

ניר חינסקי, מנהל Google Cloud Platform במזרח התיכון ובאפריקה, אמר כי "גוגל משנה היום את כללי המשחק והופכת את האחסון ה-'קר' על גבי טייפ למיותר. בעולם של היום זורמת כמות כמעט בלתי נתפסת של מידע, אשר גדלה כל הזמן בטור הנדסי. כמויות כאלה של מידע יקרות לאחסון ולכן ארגונים משתדלים לשמור רק מידע עסקי קריטי או כזה הדרוש מסיבות רגולטוריות. שירות האחסון בענן החדש מייתר את הצורך הזה להחליט מה למחוק ומה לשמור ומספק גישה מהירה וזולה לאוצר בלום של מידע שתומך בקבלת החלטות עסקיות. מדובר בלא פחות ממהפכה אמיתית בדרך בה עסקים וארגונים ינהלו את המידע שלהם בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים