הערכות: נוקיה תחזור לייצר טלפונים

החברה פרסמה הצעות עבודה בלינקדאין בהן נכתב כי היא מחפשת מהנדסים, מתכננים ומומחי מצלמות "עבור מכשירים עתידיים"

נוקיה

האם נוקיה (Nokia) עומדת לחזור להיות יצרנית טלפונים? החברה מכרה את חטיבת ייצור הטלפונים שלה למיקרוסופט (Microsoft), תוך שהיא מודיעה על כוונתה להתמקד בעסקי תשתית התקשורת והשירותים שלה לתחום. אלא שכעת מתברר שהצעד שנקטה לפני ביצוע המכירה – השקת טלפונים מבוססי אנדרואיד (Android) – היה רמז לבאות.

נוקיה העלתה באחרונה הצעות עבודה להרשת החברתית המקצועית לינקדאין (LinkedIn), בהן נכתב כי היא מחפשת מהנדסים, מתכננים ומומחי מצלמות "עבור מכשירים עתידיים". ההודעות לא כללו הודעה מפורשת לפיה חיפוש העובדים מיועד לייצור טלפונים חדשים, אבל הרמזים ברורים. כך, לדוגמה, הכילה ההצעה להגשת קורות חיים עבור מומחי הצילום את המשפט "בחיפוש אחר מהנדס צילום נייד עם ניסיון בכתיבת מנהלי התקנים למצלמה עבור אנדרואיד".

כמו כן, מתברר שהקבוצה שעוסקת בגיוס העובדים היא זו שעומדת מאחורי המשגר Nokia Z, שנמצא בתהליכי פיתוח ומיועד לשימוש בטלפונים מבוססי אנדרואיד בגרסה 4 ומעלה.

מיקרוסופט עצמה החליטה לבטל את כל מה שקיבלה מנוקיה מעבר לשימוש בחלונות פון (Windows Phone) במכשירי הלומיה (Lumia). היא הודיעה שתפסיק לייצר את מכשירי ה-Nokia X מבוססי האנדרואיד וכן את המכשירים המבוססים על Asha – טלפונים פשוטים וזולים אותם כיוונה נוקיה לשווקים המתפתחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים