אינטגריטי הטמיעה פתרון לניהול נקודות הקצה בקוקה קולה ישראל בכחצי מיליון שקלים

הפתרון מאפשר ניהול מרוכז של שרתים ותחנות עבודה, פיזיות או וירטואליות, ללא תלות בפלטפורמה, ומספק נראות ובקרה בזמן אמת על כל יחידות הקצה והשרתים באמצעות שרת אחד, Agent אחד וקונסול ניהול אחד

אינטגריטי תוכנה הטמיעה בקוקה קולה (Coca Cola) ישראל את פתרון התוכנה BigFix של יבמ (IBM), שמאפשר ניהול מרוכז של כל נקודות הקצה בארגון. הפרויקט הסתיים באחרונה וגורמים בשוק מעריכים את שוויו ביותר מחצי מיליון שקלים.

הפתרון שהוטמע משמש את אנשי הסיסטם, התמיכה הטכנית ואבטחת המידע של קוקה קולה. הוא מאפשר ניהול מרוכז של כל נקודות הקצה – שרתים ותחנות עבודה, פיזיות או וירטואליות – ללא תלות בפלטפורמה. BigFix מספק נראות ובקרה בזמן אמת על כל יחידות הקצה והשרתים באמצעות שרת אחד, Agent אחד וקונסול ניהול אחד. כמו כן, הפתרון כולל הפצת עדכוני תוכנה לכל הסביבות, הפצת תוכנות ואפליקציות ובדיקות תאימות פנימיות וחיצוניות.

מוטי לנדס, מנהל מערך התשתיות ואבטחת המידע בקוקה קולה, אמר כי "המערכת מאפשרת לנו לקבל בתוך זמן קצר לקבל דו"חות מדויקים על מצאי החומרה והתוכנה, וכן לוודא שאנחנו עומדים ברגולציה ובדרישות הפנימיות בכל הקשור לשרתים ותחנות הקצה בארגון. כאשר קיימת נראות ניתן לייעל את הבקרה ולהפוך את כל הקשור לניהול מיחשוב הקצה לאוטומטי. בכוונתנו להמשיך ולפרוס את BigFix בשאר החברות הבנות בקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים