בושות למנכ"ל טי-מובייל: סולק מהמסיבה של AT&T

הקרב בין שתי החברות ירד לפסים אישיים אחרי שג'ון לג'ר גורש מהאירוע כרבע שעה לאחר שהגיע אליו ● המנכ"ל, ג'ון לג'ר, הגיע למסיבה עם חולצה ממותגת של טי-מובייל

היריבות הגוברת בין מפעילת הסלולר השנייה בגודלה בארצות הברית, AT&T, למתחרתה הקטנה יותר, טי-מובייל (T-Mobile), קיבלה פנים אישיות: אנשי החברה הגדולה גירשו את מנכ"ל הקטנה, ג'ון לג'ר, ממסיבה שערכה בתערוכת האלקטרוניקה CES, שמתקיימת בימים אלה בלאס וגאס.

אמנם, ב-2011 ניסו שתי החברות להתאחד – ולא הצליחו, בשל התנגדות הרגולטור, אך באחרונה הן מתחרות זו בזו באגרסיביות. רק לפני שבוע הודיעה AT&T שתשלם ללקוחות טי-מובייל שיעברו אליה 200 דולר ובערך בדקות שבהן גורש לג'ר מסר מנהל הניידות של AT&T, ראלף דה לה וגה, שהחברה זכתה בעסקה לאספקת קישורים ניידים לרכבי אאודי (Audi) והביסה במכרז את טי-מובייל.

לפי הדיווחים, לג'ר הוצא מהמסיבה בלאס וגאס ולווה על ידי שומרים כרבע שעה לאחר שכתב cnet, רוג'ר צ'נג, צייץ בטוויטר (Twitter) שלג'ר קלקל את המסיבה של AT&T בכך שהגיע לבוש בחולצה ורודה ממותגת של טי-מובייל. הוא גם פרסם תצלום שלו יחד עם המנכ"ל, כדי להוכיח את שכתב.

ב-cnet דווח כי לג'ר הגיע למסיבה בסך הכול כי רצה לראות את ההופעה של הראפר מק'למור, והוא ופמלייתו קיבלו מדוברו של הזמר אישור כניסה אליה.

בשנה שחלפה כוונו מרבית מאמצי השיווק של טי-מובייל נגד AT&T, בעיקר משום ששתי החברות הן בעלות רשת זהה מבחינה טכנולוגית – מה שמאפשר למשתמשים לעבור ביניהן בלי להחליף מכשירים. לג'ר לא אהב, מן הסתם, את ההצעה של המתחרה ללקוחותיו ופרסם ציוץ בטוויטר שכוון למנכ"ל AT&T, ראנדל סטיבנסון. הוא שאל את "עמיתו": "האם אתה באמת חושב שתוכל לקנות אותם בחזרה?"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים