דרמה בצמרת איגוד האינטרנט: המנכ"ל התפטר אחרי תשעה חודשים – ושני חברי ועד פרשו

הרקע להתפטרותו של ניר קפלושניק הוא חילוקי דעות בינו לבין הוועד המנהל לגבי דרכי פעולה ואסטרטגיה של ניהול האיגוד ● בעקבות כך הודיעו על התפטרותם שניים מחברי הוועד המנהל, פרופ' ישע סיון, הנשיא הקודם, וד"ר טל פבל

מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי, ניר קפלושניק, הודיע אמש (ב') במפתיע כי הוא מתפטר מתפקידו, תשעה חודשים אחרי שנכנס אליו. לאנשים ומחשבים נודע כי הרקע להתפטרותו הוא חילוקי דעות בינו לבין הוועד המנהל לגבי דרכי פעולה ואסטרטגיה של ניהול האיגוד.

בעקבות התפטרותו של קפלושניק הודיעו שניים מחברי הוועד המנהל, פרופ' ישע סיון, הנשיא הקודם, וד"ר טל פבל על התפטרותם מהנהלת האיגוד. במקום פבל מונה לביא שיפמן, חבר האיגוד, שנמנה על המבקרים החריפים שלו. כעת מנסים לאתר חבר נוסף שיצטרף להנהלה במקום פרופ' סיון.

פרופ' ישע סיון, חבר ההנהלה המתפטר של איגוד האינטרנט הישראלי. צילום: פלי הנמרקפלושניק הוא המנכ"ל השני שמתחלף באיגוד האינטרנט בתוך פחות משלוש שנים. המנכ"לית הקודמת, עו"ד אתי אקרלינג, התפטרה אחרי שנתיים בתפקיד.

במהלך השנים האחרונות הוא ייסד את ITWORKS ושימש כמנכ”ל החברה עד הצטרפותו לאיגוד. לפני כן הוא היה סמנכ"ל בטלדור ונמנה על מייסדי נס טכנולוגיות. מזה כשנה מתנהל באיגוד האינטרנט הישראלי תהליך של ארגון מחדש והתייעלות המסתיים בימים אלה.

איגוד האינטרנט הישראלי מסר בתגובה כי "מזה כשנה מתנהל באיגוד תהליך של ארגון מחדש והתייעלות, שמסתיים בימים אלה. במסגרת תהליך זה, האיגוד יפעל באמצעות שני מרכזי פעילות חברתיים מובילים – בתחום שירותי התשתיות והטכנולוגיה ובתחום הקהילה והרגולציה. האיגוד ינוהל במשותף על ידי עו"ד מיטל גרייבר-שוורץ ודינה באר. אנחנו מודים לקפלושניק על תרומתו הרבה בהתוויית דרכו ופעילותו של האיגוד ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

ד"ר טל פבל. התפטר מהוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראליאיגוד האינטרנט הישראלי הוקם ב-1994 כגוף בלתי תלוי הפועל לקידום ולהטמעות האינטרנט בישראל, כתשתית טכנולוגית, מחקרית, חינוכית, חברתית ועסקית. לאיגוד שתי זרועות פעילות מרכזיות: האחת רישום דומיינים עם הסיומת הישראלית .il, באמצעות שותפים עסקיים, וכאן הוא משמש כרגולטור.

בנוסף, הוא מבצע פעילות חברתית בתחומי האינטרנט וצמצום הפער הדיגיטלי. האיגוד מנוהל על ידי תשעה חברי ועד שנבחרים בכל שנה. בין חברי הוועד הנוכחיים נמצאים הנשיא, ד"ר אלון הסגל, נאוה גלעד, שאולה הייטנר, מוותיקות האיגוד וחברי הוועד, מני לוי, ליאור קפלן, רועי שלומי, ד"ר אמיר עציוני ושיפמן. נראה שניב קלדרון, שהיה מועמד להיכנס במקום סיון, החליט לא לעשות זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים