סל קליטה: טי-מובייל תרכוש תדרים מ-וריזון במיליארדי דולרים

ביחד עם התדרים הקיימים, יעמדו לרשות החברה תדרים בתחום נמוך שיכסו כ-50% מאוכלוסיית ארצות הברית

שש חברות משתתפות במכרז התדרים לדור הרביעי. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

טי-מובייל (T-Mobile) תרכוש מ-וריזון (Verizon) תדרים בתחום נמוך של 700 מגה-הרץ תמורת 2.365 מיליארד דולר ובמקביל תמסור ל-וריזון רישיונות לתדרים של AWS ו-PCS בשווי של כ-950 מיליון, כך מסר אמש (ב') מנכ"ל טי-מובייל, ג'ון לגרה.

ההסכם בין החברות נועד להסדיר את השימוש בתחומי התדרים באזורים שונים של ארצות הברית, עם דגש על צפון קליפורניה ואטלנטה. ביחד עם התדרים הקיימים של טי-מובייל, יעמדו לרשות החברה תדרים בתחום נמוך, שמכסים כ-50% מאוכלוסיית ארצות הברית – שהם כ-158 מיליון בני אדם – בין השאר בניו-יורק, לוס אנג'לס, דאלאס, פילדלפיה ודטרויט.

תדרים בתחום נמוך, דוגמת אלה שרכשה טי-מובייל, אמורים להעניק קליטה טובה יותר באזורים עירוניים ובתוך מבנים, וכיסוי טוב יותר באזורי ספר ובפרברים, הסביר לגרה. הוא הוסיף ש-"עסקאות אלה מייצגות את הצעד המשמעותי ביותר שאנחנו מבצעים במסגרת סדרה של מהלכים להרחבה מהירה של הרשת שלנו, שכבר כיום היא מהירה מאוד, ולשיפור של הביצועים ברחבי ארצות הברית".

רשת LTE מהדור הרביעי של טי-מובייל מכסה כיום כ-209 מיליון בני אדם ב-273 אזורים עירוניים ברחבי ארצות הברית. יש לציין שהעסקה כפופה לאישורים מרשות התקשורת הפדראלית (FCC) וממשרד המשפטים של ארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים