Comm-IT רכשה את דריו תמורת 15 מיליון שקל

הנרכשת עוסקת בביצוע פרויקטים בתחומי שליטה ובקרה, אוטומציה ומעבר לענן פרטי וציבורי של מיקרוסופט, ומונה עשרות עובדים

Comm-IT מקבוצת מג'יק תעשיות תוכנה רכשה את דריו (Dario IT Solutions), הפועלת בסביבת ענן האזור (Azure) ובטכנולוגיות מיקרוסופט (Microsoft). היקף העסקה, המבוססת בחלקה על יעדים, מוערך בכ-15 מיליוני שקלים.

דריו הוקמה ב-2003 על ידי עמית גטניו ועוסקת בביצוע פרויקטים בתחומי שליטה ובקרה, אוטומציה ומעבר לענן פרטי וענן ציבורי של מיקרוסופט. הנרכשת מונה עשרות עובדים והיא שותפת זהב של מיקרוסופט בתחומים רבים.

בראיון לאנשים ומחשבים אומר עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT, כי "רכישת דריו משלימה את סל הפתרונות ומגוון הלקוחות שלנו בתחום שירותי ניהול התשתיות, עם התמחות בטכנולוגיות מיקרוסופט. לאורך תקופה בחנו בשוק כמה חברות הפועלות בתחום זה כמועמדות לרכישה על ידינו. הרכישה תביא לנו יכולות בתחומי תיזמור IT ותהליכי מעבר של חברות לעננים פרטיים או ציבוריים. אני מאמין כי המעבר למיחשוב ענן תהיה מגמה חזקה בשנים הקרובות, ובתוכה – תנועה חזקה לעבר הענן של מיקרוסופט. החברה עשתה פנייה משמעותית והתמקדה בתחום באחרונה".

"עולם ה-IT הולך לענן", אומר פיינגולד, "ואני מאמין כי יהיו פתרונות מעניינים לתחום. זה לא יהיה רק מיקרוסופט או רק אמזון (Amazon), אלא יהיו עננים בני כלאיים והחוכמה תהיה לחבר בין העננים והיישומים השונים".

Comm-IT מונה כיום כ-200 עובדים. המשרדים הראשיים של החברה ממוקמים בפתח תקווה והיא מפעילה סניפים בלונדון ובניו יורק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים