הושק בישראל: מכשיר הדגל של גוגל, נקסוס 5; המחיר: 2,800 שקלים

הסמארטפון מבית LG הוא הראשון לכלול את אנדרואיד 4.4, ומצויד במסך 5 אינץ' בטכנולוגיית Full HD IPS ומעבד ארבע ליבות במהירות 2.3 מגה-הרץ ● המכשיר כבר מוצע למכירה בסלקום

בקרוב יהיה לו אח רחוק. Nexus 5

ימים ספורים בלבד לאחר השקתו בעולם, הושק הבוקר (ג') בישראל מכשיר הדגל של גוגל (Google), נקסוס 5. הסמארטפון, פרי פיתוחה וייצורה של היצרנית הקוריאנית LG, הוא הראשון לכלול את מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסתה החדשה 4.4, המכונה KitKat. במקביל למסיבת העיתונאים שערכה בנושא רונלייט דיגיטל, יבואנית מכשירי LG בישראל, הוצע המכשיר למכירה באמצעות סלקום.

הנקסוס 5 מצויד במסך בגודל 5 אינץ' בטכנולוגיית Full HD IPS, מעבד סנאפדרגון ארבע ליבות של קוואלקום (Qualcomm) במהירות 2.3 מגה-הרץ, זיכרון פעולה של 2 ג'יגה-בייט ומצלמת 8 מגה-פיקסלים הכוללת מייצב תמונה אופטי. המכשיר תומך בטכנולוגיית דור 4/LTE.

מערכת הפעלה אנדרואיד 4.4 כוללת כמה שיפורים, בהם חייגן חדש, המציע באופן אוטומטי את השיחה הנוחה ביותר, ופונקציית "שיחה מזוהה" של גוגל, המתאימה את מספר הטלפון של השיחה הנכנסת לשם עסק – גם אם מספר זה אינו מאוחסן ברשימת אנשי הקשר. בנוסף, המשתמשים יכולים לשלוח ולקבל הודעות טקסט ישירות מאפליקציית ה-"Hangout", שירות התומך כעת גם בשיתוף המיקום, המשמשת כיישום שבו מרוכזים כל אמצעי הקשר של המשתמש.

מחירו המומלץ עומד על 2,800 שקלים לגרסת ה-16 ג'יגה-בייט. מחירו של המכשיר בארה"ב עומד על 350 דולר לגרסת ה-16 ג'יגה-בייט באתר של גוגל, אך תוך זמן קצר מאוד נוצר מחסור במכשיר וענקית האינטרנט נאלצה להסיר אותו מהחנות שלה.

לדברי גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט, מדיניות החברה בשיתוף עם LG היא להשיק את המכשירים החדשים של הענקית הקוריאנית בקו ההשקות הראשון בעולם. לדבריו, המחיר שבו רוכשת אותו היבואנית בארץ גבוה יותר מן המחיר שבו הוא נמכר בחנות של גוגל, מה שמסביר את מחירו בארץ, יחד עם עלויות הייבוא והמסים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים